Ilyenkor érdemes előbb elváltani, vagy inkább ne?
Azt néztem,hogy a kocsim 2100-tól 5000-ig adja le a max nyomatékot (280 nm) ,elvileg a görbét nézve 5000-től 5500-ig 210-ig esik...6800-ig pörögne el.
Inkább érdemes 5000-en elváltani,ha "gyorsulni" akar az ember,mintsem kihúzatni a fokozatot?
Mert a maradék ~1800-as tartományban,már elvileg kevésbé húz,mintha elváltanám logika szerint.
Szerintetek?
Jajj, pedig egyértelmű, de látom még mindig sokan nem tudják.
Ki kell húzatni limitálásig még a dízelt is, meg a benzinest is, ha a legjobb gyorsulást akarod. Ha 5000-ren van a legnagyobb nyomatéka, akkor az nem azt jelenti, hogy ott el kell válts. Hanem hogy minél tovább ki kell húzatni, és majd mikor elváltol, akkor se essen a fordulat sokkal 5000 alá. Hogy egyből a max nyomatékon tudjál tovább gyorsítani. És a másik fontos dolog, amit elfelejtenek, hogy a motornak nemcsak nyomatéka, de lóereje is van.
No de 2100-tól van ~270-280 közötti nyomaték egészen 5000-ig :D
szal ha én a max leadott nyomaték végén elváltok akkor valszeg 3000 körül leszek max és elvileg ugyanúgy max nyomatékon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!