Honnan indult ez a Smoke & Charm őrület?
"Hadd ne kelljen már mind az ezer videót linkelni, ne akard megmagyarázni, hogy a dízelesek az idióták"
Szerinted ez észre utal? Mind hülye ,buta parasztok vagytok,sok dizeles hülyegyerek. Komoly érv,egy (szerinted) csúnya festés,ami max csak vicces,és ezzel szemben egy rákszóró hulladék ami kiírt egy óvodát . na melyik a károsabb?
Te vagy a buta barátom amiért nem vagy képes felfogni már vagy fél éve elmondják neked százan, hogy a taknyos benzinautód ugyanúgy lerákosítja a tüdejét az óvodás csoportnak, meg a tunerjóska megpiszkált benzinese ugyanúgy kiokádja az elégetlen, szarul optimalizált, durrogást, visszaégést produkáló módszerével a kőolaj származékokat csak azt nem látod, de érzed. Ugyanúgy kidobja a katalizátort, mert szerinte folyt, meg amúgy is szétégne a barom vezetéssel, kiköti az EGRt mert minek bele.
Te felfogni nem akarod, neked emberileg van orbitális probléma a fejedben, rühelled a dízeleseket és innentől kezdve mindenkit végiganyázol pofátlan bunkó módon és még neked áll feljebb, de már konkrétan a VW csoportot is, mikor az autóik fele benzines, de te csak a pofádat járatod tovább. Ásd el magad, hülye vagy kész, fogadd el végre. Jobban járt volna a bolygó, ha inkább nem születsz meg. Nem kaptad meg apádtól a pofonokat annak idején az látszik, a többi kérdésből meg szimplán ki is derül, hogy te pontosan egy idióta Hondás hülyegyerek vagy és ez adja a TDI utálatodat, semmi más.
Elnézést a moderátoroktól, nem emlékeztem a szabályzat azon részére.
Mit értek az alatt, hogy nincs kitiltva? Ő itt ezzel a regisztrációval fél éve anyázik, ne IP alapján tiltsátok mert egy modem restart után visszajön, hanem a regisztrációt töröljétek vagy minimum az email címet, kínlódjon vele akkor legalább, azt is újat kell csinálnia hozzá.
Egyébként csak közlöm, hogy a hülyeségedet idővel meg fogja unni valaki, főleg a végtelen pofátlan anyázásaidat és mélységesen sértő személyeskedő beszólásaid és fel fog jelenteni.
Én biztos nem, mert te nem érdemelsz egy másodpercet se, hogy rád fordítsam, de még ez is amit leírok már puszta pazarlás, a falat bámulni értékesebb időtöltés lenne.
Csak mivel már voltam ilyen miatt tanúnak behívva, gondoltam ismertetem a jövődet veled.
Na most valaki ezt megunja amit csinálsz ha nem fejezed be rövid időn belül. Interneten kitölthetőek a feljelentéshez szükséges papírok, elküldik, a rendőrség behívja a feljelentőt, ott megkérdezik szóban is, kifizeti a pár ezer Ft-os díjat és kész is, onnantól indul a nyomozás ismeretlen tettes ellen. Innentől kezdve mind az internet szolgáltatód, mind ennek az oldalanak az üzemeltetője kiadja a rendőrségnek az adataid, abból meg rögön meg van honnan írogatsz te.
Az utóbbi években az elég jól megnőtt internetes, apróhirdetési oldalakon lévő csalások miatt igencsak könnyen végzik már a munkájukat ebben a témában is.
Sajnos sok mindenre nem kell számítani, csak szaros pénzbüntetést kapsz, de jobb ha tudod, hogy simán beszopod ezt a stílust, attól hogy te biztonságban hiszed magad a gép előtt pöffeszkedve. Arról nem beszélve ha véletlenül egy ügyvéd, jogász, gengszter, politikus vagy bármi nagy hatalmú embert haragítasz magadra ilyenekkel, elásod az életed vele örökre.
És akkor az én esetem, két éve volt. Egy másik oldalon hozzád hasonló emberke írogatott minden szépet jót, míg végül megunta pár ember és közösen feljelentést tettek, a közös az mindig durvább, mert jobban foglalkoznak vele. Hamar meg is lett az illető, akiről kiderül jó pár komolyabb turpisság is van már a nyakán az anyázáson kívül, különböző lopások, kocsmai verekedések stb., úgyhogy emelkedett a tét, hívták be a tanúkat, itt jöttem a képbe én is. 20-as éveiben járó poszka rövid hajú kis taknyos volt, a tekintete remegett úgy félt a bíróságon. Sajnos csak felfüggesztettet kapott, de az életben nem láttuk többet azon az oldalon írogatni.
Na te kb. ugyanez lehetsz, jó lesz ha felfogod mi vár rád, ha nem takarodsz el innen vagy nem fejezed be sürgősen ezt a végtelen mocskolódást amit csinálsz minden emberel itt.
A 20. hozzászóló olvasni nem tud vagy szöveget értelmezni?
Egy szóval nem mondtam hogy támogatom a Smoke & Charm mozgalmat. Csak érdekelt honnan indult, miért csinálják. Egyébként az egyik legjobb barátom meg Hondás. Neki is van egy komolyabb kipufogója, de ennyi. Én nem utálom egyik vonalat se, de persze túlzásba vinni nem kell a dolgokat, mert az se jó ha beterítik az utcát fekete füsttel meg az se ha üvöltő motorral meg lángoló kipufogóval mennek végig este a lakótelepen.
És vajon a dízel Hondásokat mennyire utálják? :)
Amúgy meg az új dízelek, amiket tiszta dízelnek hívnak, CRDi-k meg a társaik sokkal mérgezőbbek bárminél, mert olyan kis részecskéket bocsát ki hogy megtapad a tüdőben. Szagolj meg egy régi dízelt vagy TDi-t, elég büdös. De a CRDi az már fojtóan az, mintha gázt szívnál, nagyon durva, sokkal rosszabb. Nem is látod a füstjét de méterekről érzed azt a gázos-hipós-mérget amit kiokád magából. De persze sok csak 5 litert fogyaszt így veszik mint a cukrot, ráadásul sokkal drágább a javítása mint mondjuk az én jó öreg Mercimnek vagy egy TDi VW-nek.
Tévedsz, az valóban igaz, hogy a modern közös nyomócsöves, magas nyomáson dolgozó dízelmotor mikroszemcséjű kormot bocsát ki (és nem nagyot) ami lejut a tüdő hörgőcskéibe és onnan akár a véráramba is, viszont pont ezért kellett bele a DPF, a részecskeszűrő ami ezt visszafogja, összeáll nagy koromdarabokra és úgy ég ki belőle. Az már más tészta, hogy itthon mit művelnek vele, meg mire jut pénz, mire nem szerviznél. Piskóta vagyunk mi a világban, ne akarjunk már dízelfikát globálisan azért ami itthon megy pár autóval. És megsúgom, a kormoló tuning TDI-k pont a nagy szemcséjű kormot bocsátja ki (látod) ami nem jut le a tüdő mélyebb rétegeibe, könnyen kitisztul onnan. Egy rendesen karbantartott DPF-fel felszerelt dízelautó euro5 és euro6 besorolásnál pedig azonos kibocsátási normát követel meg részecskeszámra, szóval a benzin és dízel motor ugyan az produkálja. Min megy akkor a rinya...
Azon kívül a dízel többet nyom NOx kibocsátásra 2-3x értékkel, a benzin többet nyom COx kibocsátásra 2-3x értékkel a másikhoz képest, szóval hagyjuk a felesleges dumákat a dízelről. Azon kívül meg mind a kettő tolja a rákkeltő égésmaradványokat amik nincsenek beparaméterezve a táblázatokba, mert nem tudnak vele mit kezdeni úgy se. Nehogy azt higgye bárki is, hogy korom, NOx meg COx jön csak ki a kipufogóból.
És akkor kitérhetünk magára az euro kategorizálásra is, ha már annyira felhozza mindig (mit nem) a másik tag a dízel(mű)botrányt. Ezek a szűrőrendszerek, mind benzin mind dízel esetében üzem meleg állapotban működnek rendesen, mind a katalizátor, mind a DPF, mind az adblue adalékanyag, eleve az optimális üzemanyag elégetéshez kell az meleg motor is.
Teljesen már értéket fog adni hidegen, langyosan, melegen az autó. Ahogyan teljesen más értéket ad alapjáraton, kis gázon, nagy gázon, padlón, üresen, megrakva, akárhogy, még a vezetési stílus is beleszól. Ezzel szemben a kategorizálás megköveteli a fix értéket, ami könnyen belátható hogy betarthatatlan, ezért megpróbálnak egy átlag vezetési stílust utánozni és annak kell beleférnie a határok alá. Na most az átlag vezetési stílust amivel mérnek merőben aluldefiniálják hogy szép eredményeket kapjanak a kocsik, nem kell csodálkozni rajta, ha a valóságban az autó meg a többszörös értéket böfögi ki. Nem az autó károsabb, a tesztek vannak ferdítve jobbra mint a valóság. És akkor itt ki is bukik megint, hogy az aki ökör módon padlóval közlekedik sokkal több károsanyagot bocsáthat ki, mint egy normálisan közlekedő TDI pl.
Nem nehéz erre se rájönni, hogy ezzel be lehet szopatni akármelyik gyártót, hát a VW valakinek nem volt szimpatikus ráadásul ők tolják legjobban a dízelautókat, rá is ugrottak. Akármelyik autóból ki lehet csikarni a többszörös értéket, csak úgy kell mérni/tesztelni, ennyi a különbség.
Ezeket a "botrányokat" csak az egyszerű ember hiszi el ténylegesen, mint az is aki ide jár fikázni vele állandóan, fingja nincs róla miről van szó egyébként. Ez is a különbség közöttünk, hogy én tanultam, ebben dolgozom, értek hozzá, tisztában vagyok vele és intelligensen kommunikálok. Ő meg elolvasott két bulvár szenny cikket és a gép előtt a fotelben ücsörögve rögtön fizikusnak képzeli magát majd a sajátos tróger, alpári stílusában és kevés tudásával megy is anyázni agyatlan módon. A csökkent értelmi kapacitását meg az is mutatja, hogy 100-an rászóltak és ugyanúgy folytatja és ugyanazt mondja el mindenhol, ugyanabban a tróger stílusban. Menthetetlen.
Ne keverd bele az itthoni állapotot a globálisba. A szűrő drága, de ki is szolgálja az időtartamot amire alapvetően veszik, tervezik. Nyugatra. Az, hogy itthon a csóró megveszi a lehajtott dízelt, mert spórolni akar a fogyasztáson, csak a kocsi bele meg már lóg, arról nem a DPF meg nem a dízel tehet. Meg a feltűnési viszketegségben szenvedő műsznob majmok akik a lehajtott 20 éves prémiumot veszik meg 700-ért, hogy az utca királya legyen, ahelyett, hogy autót venne inkább. Aztán mikor beszarik ez-az, arra persze nincs pénze hanem jön a sarokcsiszoló meg a fúró. És akkor rájön még az is, azt se tudja valaki hogy kell dízelt vezetni, hogy a DPF normálisan kibírja az életciklusát.
Nyugaton nem használnak annyit egy autót, hogy tönkremenjen, aki igen az meg megcsináltatja mert telik rá. Eleve muszáj is neki, mert nem engedi át műszakin, nem olyan mint itthon, hogy minden második műhely áttol egy vödör szöget is. Lakik vagy 300 millió ember nyugaton, ne akarjunk már az itthoni 10 milliós réteggel bármit is kinyilvánítani globálisan a dízelautóktól.
Legnevetségesebb az egészben, hogy az amerikaiak kezdték el a fikát még 2-3 éve, aztán ők azok akik nem képesek a valagukat megmozdítani 2-3-4 ezer köbcenti nélkül, 2 tonnás autók nélkül, meg nincs élet minimum családonként 2 autó nélkül és átlag polgárokról beszélünk. Hiába szigorúbbak a kibocsátási törvényeik, ha 3x akkora autóval jár mindenki, a fizikát nem lehet megkúrni. Hagyjuk már...
Oda is szoktam linkelni a sok kormoló 5-6 literes kályhacsöves pickup videót, mikor fikáznak az amerikaiak a VW-re. Hülyegyerekek, néznének előbb körül a saját portájukon, jó dolgukban meg unalmukban már nem tudnak mit magukkal kezdeni, meg műbalhékat kreálnak.
Ezzel egyetértek, nyugaton teljesen más a helyzet, Amerika meg feleslegesen pazarol. De az nem a magyar ember meg a szakik hibája hogy ilyenek az állapotok.
Ne félj, itthon se lenne kókányolás ha 400 ezer lenne a minimálbér meg létezne távmunka és normálisan fizetett részmunkaidő. Ez a mindenkori kormányok, de főleg az Orbán és Gyurcsány-kormányok szégyene.
Nekem is 18 éves elmúlt a Mercedesem, én is vennék újat ha lenne miből. De nemhogy új Mercire, új Ladára meg Daciára se telik. Valamivel meg járni kell, ami bírja a strapát és hely is van benne pakolni. Többször eljárok lomizni, egy kisautóba nem lehet egyszerre berakni egy biciklit, székeket, monitort, stb. Motorikusan teljesen rendben van a gép, fekete füstnek nyoma sincs.
Könnyen papol a kormány hogy öregszik az autóállomány meg ne hozzuk be a régi "bontószökevényeket", közben meg 60féle adót ró ki az üzemanyagra meg az autósokra a fizetések meg a béka segge alatt.
Ráadásul azt is meg tudom érteni mikor a fiatalok valami régi BMW-t meg Hondát hoznak be. 90%-uknak a büdös életbe nem lesz esélyük egy ilyen autóra újkorában. Régen a szocializmusban is behozták volna ha tudták volna. Ugyanaz megy mint a 90-es években. A nyugat elhúzott, mi elmaradtunk, aztán az ő leharcolt gépeikre marad csak pénz. Amit meg mi roncsnak tartunk, azokkal meg Afrikában meg ki tudja hol taxiznak még 10 évig.
Egészségi állapotom miatt nem tudok elmenni gyárba, csak részmunkaidőben dolgozom, itthon bármilyen munkát megcsinálnék vagy bedolgoznék távmunkába de nincs ilyen. Próbáltam vállalkozni de mikor 1500 meg 2000 forintot nem bírnak kifizetni, 25 ezret meg 4-5 hónapig törlesztenek, akkor hiába csinálok bármit, nem lehet előrébb jutni, aztán 50-60 ezerből kell tengődni ami arra is éppen elég hogy beszálljak az otthoni költségekbe. Elköltözni esélytelen, az albérletre nem lenne elég a fizetésem.
Na most ilyen helyzetben kinek van pénze milliós autókra meg többszázezres javításokra?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!