Mit csináljak vele?





LOL :D
Haverom járt így mármint beragadt neki is a hátsó kerék mert hónapokat állt hiba miatt.
El kellett vontatni szerelőhöz, elkezdtem én vontatni a diesel erőforrásommal nem is volt gond csak szóltak, hogy meg kéne állni mert a kocsi húzza a csíkot :D de amikor a srác kiszállt belőle akkor volt egy nagy reccs és elengedte a rozsda a dobféket.
Szóval a nem forgó kerék azt jelenti, hogy berohadt a dobféked.
Esetleg emeld meg az autót, kapd le a hátsó kereket és kicsit melegítsd fel a dobféket egy gázégővel... majd kerék gyors vissza és 1-esbe odalépsz neki majd padlófék hátha kimozdul a sok rozsda a dobfékből...





Szóval be volt húzva a kézifék? Nagy hiba.
Ki kell cserélni, azzal már nem lehet csinálni semmit. Ha nagy nehezen ki is enged, az a rozsdás dobfék már nem lesz jó semmire.





Akkor oké :)
Legközelebb ha hosszú ideig tárolod ne húzd be a kéziféket...
Tedd be sebességbe + ékeld ki a kereket ha nagyon biztosra akarsz menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!