Akik agybafőbe tuningolják az kocsijaikat, meg alapból gtr és társaival járnak, vagy esetleg olcsóbb, de tuningal erős autóval miből élnek? Valaki mondja már el
" havi 360.000 forintot hazahozunk ketten"
Hat igen, ebbol nem is futja. Ismerek olyan csaladot, nem is egyet, ahol apu is es anyu is multialkalmazottak, mernokok, es ketten egyutt megkeresnek netto 1-1,5 millat. Es akkor meg egyik sem menedzser.
Es akkor a vallalkozokrol nem is beszeltem, egy kozepes ceg, 80-100 alkalmazottal havonta kitermeli egy GT-R arat. Es ilyen cegbol tobb ezer van Magyarorszagon.
10-es:
biztos, hogy nem láttad az autómat rendezvényen. Az utóbbi pár évben nem is használom, csak pihen. Utoljára 2007-ben vittem el egy Carstyling rendezvényre, de oda is inkább a haveri összeverődés meg eszmecsere miatt, nem első sorban mutogatni, már csak azért sem, mert akkor még erősen az "Under Construction" kategória volt.
Amúgy egy 25 éves Opelről van szó, nem valami sokmillás luxus-boyracer gépről :)
csak a zsigulikat tuningolják..akinek sok pénze van, az újonan vesz egy erőművet, nem szarakszik a spécizéssel..
hogy kinek miből, honnan van pénze, azt inkább ne firtasd..jobb, ha nem tudod.
ne feledd: amiről nem tudsz, az nem fáj.
13:
nekem ha annyira sok pénzem lenne, hogy megtehetném, inkább járkálnék egy rommá tuningolt pl Toyota Suprával (pl '89 körüli, még a kocka Supra) ami tuninggal, mindennel együtt megáll 5-6 millában, és akkor már nem nagyon van ellenfele, feltépi az aszfaltot, és azzal aláznám porig a huszonmilliós Audiban vagy BMW-ben pöffeszkedő kis köc$ögöket. :)
Én is benn vagyok egy autóépítős baráti társaságban, azért ott mindenhez ért valaki. Több haverom is nyert már díjat nagyobb rendezvényeken az autójával, pedig csak egy kisvárosban élünk, és mi építgetjük az autókat.
Én még nem jutottam el addig, hogy kezdjek valamit a kocsimmal, de a pénz az onnan van, ahogy előttem is írták, hogy nem bulizunk, nem iszunk annyit, és nem cigizünk. Az előbb említett haverom havi 10 ezerből oldja meg az autóépítést. :) Úgy vagyok vele, hogy az 1.6-os autóm alá nem éri meg a 150 ezres ST, H&R és társai futómű(gagyi márkát nem nézek), és egy nagyobb felni is visszafogná az autót. Nagyon szeretném, ha lejjebb lenne, meg virítana rajt a szép felni, de inkább gyűjtök egy erősebb autóra, ami nem csak szép lesz, hanem ott is hagyja a keménykedő embereket.
A városban pár ember lehet hülyének néz minket, hogy egy parkolóban ülünk egy fél éjszakát, de sokkal jobb velük lenni, mintha egy drogos társasággal buliznék.
15:
PACSI!
Jobb szagú a gumifüst, mint a vodkás hányás, és szebben szól a kipufogó, mint az üvöltve hányó cimborák :)
Én nem tuningolok, nem is nagyon érdekel a dolog, de ne ahhoz hasonlítsd a dolgokat, hogy MO-n mi az átlagkereset.
Én építésznek tanultam, ebben is helyezkedtem el, igaz már 20 éve, hogy itt élek NO-ban. Nem tegnap volt, de már akkor sem érte meg MO-n elhelyezkedni, pedig akkor is relatíve jól lehetett az átlaghoz képest keresni, de a nyugati pénzekhez képest katasztrófa.
Na mit akartam ebből kihozni: Hidd el, akinek telik ilyenre, az munkából is meg tudja oldani, csak nem a klasszikus kétkezi munkát kell elképzelni, meg lehet nem is MO-n dolgozik.
Nem kell rögtön bankrablónak és hasonlónak elképzelni az olyan embereket akiknek valahonnan van pénze.
18-as, teljesen jól beszélsz.
Az itthoni helyzet sajnos annyira elkorcsította az emberek szemléletét, hogy az átlag ember irígykedik mindenkire, aki egy kicsit is jobban él nála, nem érdekli, hogy milyen úton szerezte a pénzét, egyszerűen rásüti, hogy biztos lop csal hazudik. Tény, sokan kapnak egy rahedli pénzt olyan munkáért, ami amúgy egy kupac lószart nem érne (ilyen olyan menedzser, stb), akik meg az effektív munkát végzik, azok tengődnek. Na mindegy, ebbe ne menjünk bele, mindenki tudja miről van szó.
Kint elhiszem, hogy valóban már a helyzet. Ha az aktív éveid alatt csak elvagy, nem szűkösen, de nem is dőzsölve, akkor nyugdíjasként te leszel az a "német öregúr", aki a Hymmer lakóautóval bejárja egész Európát, és semmire sincs gondja. Vagy élhetsz nagyobb lábon, de akkor nyugdíjasként is tarod a megszokott színvonalad, semmi extra.
Kint élő ismerőseimtől tudom (akik kétkezi melósok, szobafestő, vagy éppen autószerelő, tehát nem valami magas pozícióban), hogy egy olyan verda, ami itthon az átlag fiatalnak csak álom (nem új BMW X5-re kell gondolni, hanem mondjuk egy gyönyörűen megépített, egyedi Nissan Sylvia-ra, vagy a személyes nagy álmomra, ami egy 1990-es Lotus Omega), az kint pár hónap spórolással összehozható, úgy hogy nem koplaltál.
De ha itthon megvan egy kevés szerencséd és ismerettséged, akkor itthon is megvalósítható az ilyen, csak tényleg kell hozzá az olyan haveri kör, mégpedig azért, hogy ne menjen rá a gatyád az egészre. Nem utolsó sorban pedig "tuning autó" csak annak való, aki nagyjából ért hozzá (nem okoz gondot -csak egy pédának írom- a hengerfej szakszerű levétele, visszaszerelése, ha kell), ténylegesen szereti (nem csak a "hú de raj" dolgot látja benne), hajlandó rá időt és pénzt áldozni, mert egy tuning vas az jóval törődésigényesebb, mint egy széria tucatautó, és megfelelő alkatrész se terem hozzá minden "sarki bárdinál"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!