Van egy 1997-es Opel Vectra B 2. 0 turbo diesel autóm ami üzemi hőmérsékleten leáll és nem indul. Mi lehet az oka?
Nem lehet, hogy egyszerűen szénné lett hajtva a motor és ennyit bírt?
Úgy értem hidegen megvan a megfelelő kompresszió de melegen a hőtágulás miatt már nincs meg.
Bár én nem vágom ezeket az elektrónikás trágya autókat, mindig is mechanikus autóim voltak és lesznek is :)
Szóval bocsi ha nagy hülyeséget írtam, de ha egy diesel nem indul be ÜZEMMELEGEN na ott már valami gond van :D
Az pedig adagoló lesz megint, ismerősnek is újítottak fel adagoló elektronikát, de hamar beadta a kulcsot.
Nézegettem én is ezeket az autókat, de nincs alternatíva arra az elektromos vacakra.
Nah megkérdeztem fateromat ő keni-vágja a cuccot.
Adagoló a rossz vagy az elektrónika, franc se tudja, hogy vezérli.
A lényeg, hogy túl sok anyagot kapnak a hengerek és hidegen azért indul be mert akkor sokkal tökéletlenebb a gázolaj égése.
Egy üzemmeleg motornál már szinte tökéletes a gázolaj égése ami a Te esetedben pont a bajt okozza mivel túl sok gázolajat kap és nem tud létrejönni az égés mert egyszerűen túl sok az anyag és túl kevés a levegő.
Hidegen meg ugye nem ég el az "egész" gázolaj amit kap és ahhoz még pont elegendő a levegő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!