Ha megfúratom a jog-ot és új hengert+dugattyút teszek bele akkor erősebb lesz és kevesebbet fogyaszt?
Figyelt kérdés
Nagyon el lehet már kopva mivel alig megy hiába csinálja meg a szerelő, ki van pucolva a karburátor új variószíj csapágyak stb akkor sem igazán megy és főleg akkor nem ha már rendesen bemelegedett. Szerelő szerint azért mert az amúgy is kopott henger a hő hatására mégjobban kitágul így még nagyobb lesz a kopásból eredő rés a dugattyú és a henger fala között és itt "elveszik" az erő. Szóval ha felújítom a blokkot akkor faszán fog menni mint régen?2017. márc. 26. 14:31
1/10 A kérdező kommentje:
Bocsánat nem új hengert hanem csak új dugattyút, a henger pedig csak meg lesz fúrva a hozzá tartozó új dugattyú méretéhez.
2017. márc. 26. 14:32
2/10 anonim válasza:
Nem értek a robogókhoz, de a több erő és a kevesebb fogyasztás az sosem illik össze, ha több erő van több fogyasztás is, a belefektetett idő és pénz lehet nem hozza meg a várt sikert.
3/10 anonim válasza:
Ez így nem igaz amit az előző leírt, mert a kisebb kopás miatt kevesebb anyag fog elveszni, tehát szerintem valamennyivel csökkenhet a fogyasztás. Bár így összehasonlítani megint nem túl pontos, mert a fúrt henger az nagyobb lesz, tehát nem lesz azonos a köbcenti. Erősebb lesz, az biztos.
4/10 A kérdező kommentje:
Én abból indulok ki hogy ha valami hatékonyabban működik (van rendesen kompresszió) akkor ugyanannyi üzemanyagból nagyobb mozgási energia termelhető a hengerben történő robbanás következtében. Am csak annyira kell megfúrni amekkorák az új dugattyúk lesznek nem? Én nem arra gondoltam hogy 60-ra vagy még nagyobb legyen fúrva. Akkor meg jobban melegedne a henger a vékony fal miatt. Annak semmi értelme.
2017. márc. 26. 15:52
5/10 A kérdező kommentje:
Egyébként nem a robogókhoz kell érteni, szerintem ez bármelyik belső égésű motorban így van.
2017. márc. 26. 15:52
6/10 crudy válasza:
Ha a hengerben megvan a kellő nyomás akkor rendben van. De az attól függ, hogy mekkora az égéstér és a hozzá tartozó kompresszió. Ha növeled a henger átmérőjét akkor ugyan azon a kompresszión több üzemanyag kell, hogy ne legyen teljesítménycsökkenés. Egyébként ha csak felújításról van szó akkor ez így teljesen jó. Az autók motorgenerálján is felszabályozzák a blokkot illetve a furatokat és kap új dugattyúkat. Én itt század-tized miliket szednek le a henger falából. Azt nem hiszem, hogy nőne a gyári teljesítmény a fogyasztáscsökkenéssel.
7/10 anonim válasza:
Csak erősebb lesz, a fogyasztást a karburátortól függ és persze hogy kíméletesen motorozol, vagy folyton nagy gázon.
8/10 A kérdező kommentje:
Így értem. Kb mennyi munkadíjat kérnek el ezért(átlag).
Az anyagár kb 13-15 ezer ahogy neten nézegettem őket.
2017. márc. 26. 19:06
9/10 anonim válasza:
Elég nagy az árrés, nekem anno a Simsont 60 cc-re 10 ezerből fúrták a Táborinál, persze a dugó, gyűrű, csapszeg, zégerekkel együtt. Egy javítófúrás olcsóbb lehet, bár ott is kell másik dugattyú. Ha spórolni akarsz, akkor elég csak meggyűrűznöd, de nem ajánlom. Szinte biztosan szar lesz, és ha már lent van a henger, akkor munkában sem lesz kevesebb.
10/10 A kérdező kommentje:
Akkor javítófúrás lesz új dugattyú szettel!
Vehetnék másik motort de minek, így olcsób és van egy jó motorom.
2017. márc. 26. 20:50
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!