Fékprobléma. Menet közben mitől fog a fék?
Mi van?
Féktárcsa éle?
Én úgy tudtam ,hogy a tárcsa préselve van az állványhoz valamilyen módon...
Tehát,ha nincs ütve,hogy "huplis" legyen.
De akkor is inkább nyikorogni szeret,mert ha már érezhetően non stop befog akkor gáz van.
A csúszkák (amiken gumi porvédő van) "meghallhattak" már,ezt egyszerű ellenőrizni,a betét a tartón ledarálódhatódott ,annyit,hogy ferdén állhasson,ha a réz regzéscsökkentő lap nélkül lettek betéve...
Vagy ha fékezés után érezhető még befogás lehet a dugattyú rugója nem húz teljesen,vagy megáll idő előtt...
Elég nehéz kihámozni abból, amit mondasz hogy mi lehet, de a tényleg ferde, az csak attól lehet, hogy berágódott, kikopott, eldeformálódott valami ami fémből van.
A gumigyűrűk cseréje meg akármilyen zsírozás ezen nem fog segíteni...
Kellene keresni egy harmadik, hozzáértő szerelőt.
Mondjuk te sem vagy százas, ha egész nap képes vagy befogott fékkel járni, hetek óta...
Egyébként, ahogy írják már, valami megkopott, eldeformálódott, és ha már szemmel látható a probléma akkor nem erőltetném az autó használatát (mennyit kellett sz/r fékkel járni, hogy szemmel láthatóan félrekopjon a betét..., mert az sem kizárt, hogy egyszer majd nem befogott, hanem nyitott állapotban szorul meg) Egyébként én elsőre arra gondolnék, hogy vagy nincsenek bent a réz lapkák amik vezetik a betétet, vagy a csúszkák vannak tönkremenve a nyeregben. Egyébként nem tudom milyen autó, de ha ezeket kell csak cserélni, plusz a 4 betétet és minimum szabályozni a tárcsákat, de inkább cserélni, akkor nincs is túlzottan messze a 100.000 Ft-tól munkadíjjal
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!