Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fékprobléma. Menet közben...

Fékprobléma. Menet közben mitől fog a fék?

Figyelt kérdés
Egyik szerelő ki akarja cserélni az egész fékrendszert: nyereg kengyel munkahenger,110 ezer ft,a másik meg azt mondta, hogy elég csak a gumi alkatrészeit kicserélni valamilyen karmantyút. Ez lenne 25.000 ft( csak ez a szerelő szabadságon van pár hétre) a másik meg azt mondja azt nem elég kicserélni. Mi lehet a baj? A fékbetét ferdén áll a két első és az is fog be. Úgy all,hogy a féktárcsára nem fekszik rá jól hanem az éle hozzáér. Mitől lehet? Köszönöm.
2017. márc. 23. 21:45
 1/7 anonim ***** válasza:

Mi van?

Féktárcsa éle?

Én úgy tudtam ,hogy a tárcsa préselve van az állványhoz valamilyen módon...

Tehát,ha nincs ütve,hogy "huplis" legyen.

De akkor is inkább nyikorogni szeret,mert ha már érezhetően non stop befog akkor gáz van.

A csúszkák (amiken gumi porvédő van) "meghallhattak" már,ezt egyszerű ellenőrizni,a betét a tartón ledarálódhatódott ,annyit,hogy ferdén állhasson,ha a réz regzéscsökkentő lap nélkül lettek betéve...

Vagy ha fékezés után érezhető még befogás lehet a dugattyú rugója nem húz teljesen,vagy megáll idő előtt...

2017. márc. 23. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Nem minden fékezés után fog be a fék,hanem összevissza, de most 1 teljes napja nem engedett ki teljesen és egy kisebb lejtőn vissza se gurul. A fékbetét áll ferdén,a féktárcsával nem 100%Ig párhuzamosan,hanem az egyik vége jobban eláll a tárcsától.
2017. márc. 23. 22:10
 3/7 A kérdező kommentje:
Már egyszer teljesen szétszerelték a féket nyereg,stb,bezsírotákaz alkatrészeket,fékbetét csere,stb. De újra visszajött a hiba.
2017. márc. 23. 22:11
 4/7 anonim ***** válasza:

Elég nehéz kihámozni abból, amit mondasz hogy mi lehet, de a tényleg ferde, az csak attól lehet, hogy berágódott, kikopott, eldeformálódott valami ami fémből van.


A gumigyűrűk cseréje meg akármilyen zsírozás ezen nem fog segíteni...

2017. márc. 23. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Igen,csak ha mind a két oldalon egyszerre deformálódott el az egy kicsit furcsa .
2017. márc. 23. 23:21
 6/7 anonim ***** válasza:

Kellene keresni egy harmadik, hozzáértő szerelőt.

Mondjuk te sem vagy százas, ha egész nap képes vagy befogott fékkel járni, hetek óta...

Egyébként, ahogy írják már, valami megkopott, eldeformálódott, és ha már szemmel látható a probléma akkor nem erőltetném az autó használatát (mennyit kellett sz/r fékkel járni, hogy szemmel láthatóan félrekopjon a betét..., mert az sem kizárt, hogy egyszer majd nem befogott, hanem nyitott állapotban szorul meg) Egyébként én elsőre arra gondolnék, hogy vagy nincsenek bent a réz lapkák amik vezetik a betétet, vagy a csúszkák vannak tönkremenve a nyeregben. Egyébként nem tudom milyen autó, de ha ezeket kell csak cserélni, plusz a 4 betétet és minimum szabályozni a tárcsákat, de inkább cserélni, akkor nincs is túlzottan messze a 100.000 Ft-tól munkadíjjal

2017. márc. 24. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Első szerelőnek lesz igaza. Cserélni kell a féknyerget. vagy ha a dobfék szorul akkor meg beállítani.
2017. márc. 24. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!