Lada Samara 1300 rángat menet közben és "elmegy" belőle az erő. Mi lehet a konkrét baj?
Lada Samara Sputnik 1300-as már régebbóta jelentkezett a probléma hogy elkezdett rángatni és nem akart gyorsulni. Megkímélt autóról van szó, Nem agyonhajtottról. Nem, A hengerek nem járnak normálisan mert csak 2 jár normálisan viszont érdekes módon a másik kettőben is meg van a nyomaték (?) melyet egy műszerrel mértek. A fogyasztása 10 körül van. Létezik hogy ez egyedül a karburátor miatt van?
A másik, Már jó ideje egész jól ment (ha a fogyasztást nem nézzük). Egyetlen baja volt hogy ha hirtelen megpadlóztam akkor "megfulladt" de nem padlózgattam neki mert nem hajtom annyira. Egy "havernak" oda adtam és mikor visszahozta akkor jó sok gázt adott neki és leállította, Ezután még le se állt normálisan a motor beindította és megint le - megint be... Vagy 5-ször megcsinálta ezt... Emiatt össze is vesztem vele de a nagyobb problémám hogy ismét elkezdett rágatni és nincs ereje. Ez az utóbbi kb mennyit árthatott a kocsinak?
Azóta csinált egy olyat hogy menet közben fékezéskor (kuplung be volt nyomva) és megállt a motor. Amit elsősorban a nehéz fékezésről vettem észre
Vélemény?
Add el a Ladat, vegyel inkabb egy 318as vagy 320as bmw-t,
az is hatso kerekes :D
"A hengerek nem járnak normálisan mert csak 2 jár normálisan viszont érdekes módon a másik kettőben is meg van a nyomaték (?) melyet egy műszerrel mértek."
Ez súlyos. Ha nem megy az összes henger, akkor ne csodálkozz, ha fulladozik. Egyébként gondolom kompressziót mértek, nem nyomatékot...
Kezdésnek mondjuk ellenőrizni kéne a gyertyákat.
Az üzemanyagszűrőt, légszűrőt, olajat szoktad cserélni alkalomadtán?
#1 a samara elsőkerekes, de te azért nagyon vicces fiú vagy.
Karburátort kellene kipucolni meg újra beállítani. Gyertyákat cserélni ha nem volt, légszűrőt. Olajat is, ha nagyon régi van benne brutális a kartergázképződés is.
Ezeknek a kocsiknak jellemzően a karburátor a legnagyobb hibaforrásuk, szinten minden ilyen jelenség ahhoz köthető.
Keresni kell egy jó szerelőt aki hajlandó normálisan megcsinálni, mert a legtöbb elkényelmesedett már rá se hajlandó nézni olyan kocsira amin nincs diagnosztikai csatlakozó vagy megmukucsolja hogy berregjen és vissza is adja ugyanúgy.
Olaj az ki van cserélve rendesen. A hengerkompresszió állítólag visszavezethető a karburátorra. Vettünk egyet Ukrajnából csak mikor be akartuk rakni akkor vettük észre hogy nem teljesen ugyan olyan, Ezért kicsit nehézkesebb megtalálni.
A karburátor tisztítás már volt de nem lett jobb. Ahogy az a padló gázas leállítás-beindítás történt az lehet hogy szimplán csak sok most benne a benzin?
Igen, lehet hogy azért nem indul mert túlságosan megszívja magát.
A hengerek nem normális járása alatt mit értesz? Mekkora bennük a kompresszió?
"A hengerkompresszió állítólag visszavezethető a karburátorra."
Valamilyen szinten igen, de ha ez mérőórával van mérve (alapjáraton indítózva), akkor a karburátor problémát ezzel lehetetlen kiszúrni.
(Egyébként nem csak a kocka Lada hátsókerekes, hanem a 2101-2107 típusok, szóval (a Niván kívül) minden a Samaráig bezárólag.)
<off>
"...minden a Samaráig bezárólag."
A Samara már elsőkerekes, tehát helyesen: minden a kocka ladáig (2107) bezárólag.
</off>
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!