Keresztmotoros vagy hosszmotoros? Mi az előnye, hátránya?
Figyelt kérdés
A német prémiumok általában hosszmotoros elrendezést preferálják.
De, még a kisebb 4 hengeres motoroknál is.Miért?
A nagyobbaknál gondolom azért, mert máshogy nem férne bele.De a kisebbeknél miért?Egyáltalán,milyen előnye van?
A nem prémium márkák pedig keresztmotoros elrendelést használnak.
2017. márc. 23. 11:48
1/3 anonim válasza:
hosszában elhelyezett motor akkor van ha hátsó kerék meghajtásos, olyankor a kardán tengelyt könnyebb hátravezetni
az első kerekes autók ma már keresztben elhelyezett motorral gyártódnak
2/3 anonim válasza:
Ha hátsókerék vagy összkerékhajtás van, akkor szinte törvényszerű a hosszmotor. Ilyen egyszerű. Amúgy is szerintem logikusabb ha hosszában van berakva a motor, általában így pont középen is helyezkedik el. Keresztmotornál jellemző, hogy vagy jobbra, vagy balra van egy kicsit a motor, nem pont középen, máris el van rontva a súlyelosztás is.
3/3 anonim válasza:
A súlyekosztás már attól el van rontva, hogy az akku is az egyik oldalon van, meg a sofőr is. Legjobb ha mindkettő azonos oldalon.
Hidd el, az autó tömegközéppontja a hossztengelyen helyezkedik el a keresztmotoros kocsiknál is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!