Sokan miért utálják a dízelautókat?
Én dízelen tanultam, aztán lett egy 1.6-os 4-ös Golfom.
Nem volt rossz autó, csak olyan "pöc_köszörű" volt.
Sokat használtam városban, volt amikor majdnem a 10 litert is elérte a fogyasztása.
Meg egyszerűen nem nagyon lehetett érezni az erejét, max ha nagyon kihúzatta az ember.
Időközben kipróbáltam nagyobb, kétliteres dízelmotorral szerelt autókat.Ott azért érezni lehetett az "erőt".Alig nyomta neki az ember és már emelkedett is a km/h, nem kellett üveghangon húzatni,hogy előjöjjön az ereje.
Aztán rászántam magam, vettem egy Peugeot 508-ast,szintén 2 literes dízelmotorral.Sokan leszólták, hogy fúj dízel, meg még francia is.1 éve van nálam és nagyon elégedett vagyok vele.
Előzni roppant egyszerű vele, vissza sem kell váltani, mint a Golfnál.
Szerintem, a dízelmotor egy nagyszerű találmány.
A hétköznapi közlekedésre nagyon ideális.
A hangja meg hát...A benzines 4 hengereseknek sincsen szép hangja.
Városba felesleges az erő.
Előzni viszont tényleg jobb olyannak, ami jól gyorsul. Bár ez nem attól függ, hogy dízel vagy benzines. A benzines is gyorsul rendesen, ha nem 1.2-es kisautó :)
Ha neked az 1.6-os se ment rendesen, akkor a vezetési technikáddal lehet gond.
Várjuk ide is a kedves dízelfikázó és fosvágenező barátainkat.
Aztán majd meglátod belőle, hogy épelméjű ember nem utálja a dízelt, csak az agyhalottak.
"Ezt a kérdést magad is meg fogod tudni válaszolni az első komolyabb szerviznél."
Tisztában vagyok vele.De, érthető.
A bivaly teljesítmény és az alacsony fogyasztás "visszaüt".
#4-es
Dízelfikázó vagyok, és benzines fosvágenem van. Ez akkor valami hibrid kategória. :D
Elismerem a dízel előnyeit, nagy nyomaték, kisebb fogyasztás. De ezzel szemben sokkal több a hátrány a benzineshez képest. Azt is látom, hogy sajnos Mo. a szegények országa, itt 1 liter/100 km-ért megveszik az emberek inkább a lerúgott, 600ezer km-ről 150-re vissza tekert óra állású dízelt, mint egy valóban jó állapotú, kevésbé lehajtott benzinest. Hozzáteszem, ez nem az emberek hibája, egyszerűen azt nézik, hogy ha már van autó, tudják tankolni is. És magyar átlagfizetésből valóban nem egyszerű egy valamire való benzinest tankolni. Ettől még a dízelről továbbra is az a véleményem, hogy az alapvetően haszongépjárművekbe való.
Mert az átlagember olyan, hogy valamit utálni kell. A dízelt, a benzines, a BÉLYEMVÉST meg a köcsög bicikliseket, a donor motorosokat, a bunkó békávésofőröket...
Erre épül a magyar politika is, legyen mindig utálni- és félnivaló aztán a lényeggel nem foglalkozik senki.
A sokan miért utálják kérdés is eleve nem reális. Sokan utálják ITT. Vagy sokan utálják a netes fórumokon. Így a helyes. A való életben meg az emberek fele szépen elberreg a dízel autóikkal, a másik fele szépen elzümmög a benzines autóikkal, mindenki békésen, nyugodtan autózik, pont magasan leszarva kié milyen. Hál istennek a valóság ez, köze nincs hozzá annak ami itt van ezen az oldalon szerencsére. Fejére is állt volna már a világ, ha az lenne a valóság is, mint ami itt megy.
Ha egymásnak is ugranak emberek a forgalomban az sose azért van, mert dízellel ment, hanem mert letolták, feltartották, beelőzték, bemutattak neki stb.
Ez a dízelutálat csak egy listabővítés lett a köcsög biciklis, köcsög gyalogos, köcsög BMW-s, köcsög Swiftes kategóriában amit az idióták állítottak fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!