A német autópályákon - ahol erre lehetőség van - engedélyezett még a korlátlan sebességhatár, vagy azóta ezt eltörölték? + Ingyenesek-e a pályahasználat?
Figyelt kérdés
1 hét múlva megyek ki, s nem akarok euróezres büntibe futni.
Thx!
2017. márc. 22. 14:26
1/8 anonim válasza:
Csak ajánlott sebesség van, tehát normál esetben nincs korlátozás, azonban baleset esetén (ne legyen ilyen) aki túllépte az ajánlott 130 km/h-t, annak nem fizet a biztosító. Német autópálya díj jelenleg pedig még nincs.
2/8 anonim válasza:
Ha túllépted a 130-at és akármilyen kocc van, zsebből fizetsz mindent!
3/8 anonim válasza:
Annyit tennek hozza az elozo valaszokhoz, hogy eleg sok az atmeneti korlatozas (nedves ut, kod, ejszaka varosok kozeleben), de minden okesan ki van tablazva. Ha pedig van egy jo gps friss terkepekkel, akkor az ugyis jelzi a korlatokat.
4/8 anonim válasza:
Rengeteg a korlátozás, ráadásul nem is 130-ra, hanem 120, 100 vagy akár 80-ra. De még így is sok a korlátlan szakasz, akár kétsávos, nem a legjobb minőségű pályákon is. Onnan tudod, hogy korlátlan, hogy szokott lenni egy ilyen "korlátozások vége" tábla, meg látod majd, hogy ha a fritzek is tolják, akkor tolhatod te is. Mert amúgy ők nagyon betartanak minden szabályt.
5/8 anonim válasza:
Valamiért érdekes módon mégis kevesebb náluk a baleset.
Lassan 20 éve járok Budapestre Münchenből és vissza Münchenbe hetente. Eddig MO-i autópályákon találkoztam a legtöbb balesettel, igaz még az Osztrák szakaszokon is több volt mint a Németeknél.
A logikát nem értem én se, pedig mindenki arra fogadna, hogy ott biztos sok a baleset mert mindenki megy mint az őrült. Bár az is igaz, hogy ott aki megy, az tisztában vele, hogy fizet ha gond van, illetve a belső sáv amúgy is hozzá van állva a nagy tempóhoz az adott szakaszokon.
6/8 A kérdező kommentje:
Sztem jobbak az utak, több sávosak a pályák, meg jobb a tájékoztatás is a pályákon. Ezért lehet kevesebb baleset. Meg valszeg jobb a gépállomány is.
2017. márc. 23. 08:57
7/8 anonim válasza:
Azert Munchen kornyeken vitatkoznek azzal, hogy kivalo minosegu a palya. Eleg sok helyen korlatozas van, mert raz az ut. Szoval van eleg sok olyan szakasz, ahol km-eken keresztul nem tudsz rendesen haladni. A palya nem ingyenes, mert aki fizeti az eves adot, annak benne van az uthasznalat is. A kulfoldieknek ingyenes még, bár remélem nem sokáig.
8/8 anonim válasza:
Dehogyis, a minősége csapnivaló, semmivel sem jobb, mint Magyarországon, sőt. Igaz, állandóan újítanak fel minden pályát szakaszonként, ennek is köszönheti a Stauland megnevezést az ország. A tájékoztatás az tényleg jó náluk, sőt, túlzásba is viszik, rengeteg a sebességkorlátozás, meg ha sövényvágás van a pálya közepén vagy szélén, már 5 kilóméterrel előtte jelzik 1200 darab táblával meg lámpával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!