Autó vásárlás után?
ezeket, amit felsoroltál kb. más nekem sem jut eszembe.
függ egyébként az autó típusától is, mert lehet egy vezérléscsere 30-40ezer is, de akár 150-200ezer is, mert mondjuk úgy lehet csak hozzáférni, ha a komplett motort kiemeli az ember.
talán ami még eszembe jut, megint csak típusfüggő, ezek a típusbetegségek.
fórumokon utána lehet kérdezgetni, mik azok a pontok, amiket érdemes ellenőrizni, és cserélni, ha fennáll, ami elég valószínű, ha olyan helyről vettük az autót, ahol inkább a látvány volt a fontos, nem az apró, rejtett hibák orvoslása.
H astrák egy részénél például az első futóműnél lévő toronyszilent/toronycsapágy szokott szétrohadni, mert ahol nem gumi hanem műanyag kupak védi, simán befolyik a víz.
Átlagban, 200 ezer ft.
Vezérlés és olajcsere mindenképp kell. Ezen kívül rájönnek a többi dolgok, ha kell.
Min 100ezer.
1 hete vettünk autót, hála ennél semmit nem kellett cserélni mert olyan embertől vettük, de a másikat amikor vettük 150körül hagytunk ott. Olajcsere, vezérlés, féktárcsák, szilentek, apróságok plusz a munkadíj törzstag áron, viszont nem volt gond utána vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!