Meercedes Benz E220 2.2-es szívó vagy turbódízel
motorblokkok, tippek, tapasztalatok, jók ezek?
"eddig csak Volkswagen konszernjeim voltak, viszont meguntam az állandó hibákat, váltani szeretnék, olyan autót szeretnék, ami ki megy a világból"
Na hát akkor egyik szarból ülnél a másikba!A w210minden mercik legalja....még ha a motor bírná is,minden mas megadna magat főleg a szitává rohadó kaszni....
Egyebkent meg egy ekkora autoba olyan gyenge a szívódezső hogy nem is szabad ilyen motorral megvenni!Mondjuk massal sem,ha csak nem az a hobbid hogy szerelőhöz jársz!
2017. márc. 21. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 A kérdező kommentje:
Sajnos 5 éve hobbinak is nevezhetném, ahogy mondod. Ezért váltanék. E270 esetleg?
190D ;) Na az kivisz a világból!!!!
2017. márc. 21. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
Keres egy szép állapotú turbódízelt, működjön rajta minden, esetleg nézesd át (a plusz költség hosszútávon kifizetődik),
és nagyon boldog leszel. Tapasztalatból mondom, ezt is fogod szerelőhöz vinni, de az a plusz amit minden más autóhoz képest nyújt, az nem lehet elmondani.
2017. márc. 21. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
Szívó tovább tart, nem füstölög, nem romlik el a turbò se
2017. márc. 21. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
A szívó az szar a Lucas adagoló miatt. 250/300D vagy 290/300TD a legjobb ezek közül. Facelift utániból 270-es vennék.
2017. márc. 22. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
En tovabbra sem ajanlanam egyiket sem,mert ugyan van egy par jobban sikerült motor,de csilliárd km van mar bennük,meg mindegy milyen jo allapotut veszel a vetelarat szinte minden evben ra kell majd locsold a gépre......
2017. márc. 22. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
Azért az árulkodó, hogy olcsóbb egy E220 mint egy 10 évvel öregebb 190D.
Az E220 sajna tényleg gagyira sikeredett, talán innentől kezdtek leadni a minőségből a Mercedesek is...
Sajna minden autót elért a "minél többet minél olcsóbban" szindróma, ezek alól nem kivételek a mai zsír új autók sem.
Egyik sem fog elmenni 500.000 - 1.000.000km-ert az tuti
2017. márc. 22. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
Egyébként közel sem rohad annyira, mint amennyire azt sokan állítják. Nekem jelenleg 2 is van, egyik 9 éve a másik 7 éve. Az alja mindegyiknek szép, az ajtók alja, küszöbök a kritikusabb pontok. Illetve a rugótornyok eleve elég vékony lemezből vannak, és a korrózió miatt lehasalhat a kocsi. 2 kocsira ezidő alatt kb 200 000 Ft, plusz a kopó alkatrészek. Ez egyáltalán nem sok, csupán minden szerelést magamnak végzek el. Úgyhogy motorikusan elég megbízható.
2017. márc. 22. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
Én csak megerősíteni tudom az előttem szólót, vannak hibái de koránt sem olyan veszélyesek mint a róla szóló mendemondák szerint. Ezeket általában azok terjesztik akik vettek egy bontószökevényt és ráköltötték a család összes megtakarítását, vagy csak fillér@aszó, és azt gondolja, hogy erre max tízévente kell egy olajcsere, és van akinek nem is volt sosem csak beszélgetett az előzőleg említett tulajdonosokkal.
2017. márc. 23. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: