Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Elso autonak Mercedes-Benz...

Elso autonak Mercedes-Benz CLK 200 KOMPRESSOR 2004-es evjarat?

Figyelt kérdés
erdemes ilyet vennni? Ha meguntam/'kinottem' mennyire lehet eladni?

2017. febr. 19. 23:21
 1/10 anonim ***** válasza:

Mire megunod bagóért fogod eladni, de ez lesz minden 10-15éves kocsival. Kb. addigra érik el a mélypontját árukat nézve mire ezeket eladod 3-4-5év múlva.


Ezekben már M271 van amin érdemes 80-100ekm ként vezérlést cserélni. Sokaknak elszakadt 150körül!

M111 jobb de az csak az előző clk ban volt, viszont azok öregebbek és már elrohadtak.

Sakk matt. Ott a blokk jobb de öreg lelakott elrohadt, ez kevésbé rohadt el még és itt még a kábelköteggel se szívsz meg fiatalabb de vezérlést én vásárlás után kicseréltném, ezt számold bele nem 2Ft!

2017. febr. 20. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Clk-t nem vennek foleg nem ilyen alap motorral!

Arra meg keszulj fel hogy ne und meg semmiképp sem,mert kiszallni nem fogsz tudni belőle......ugyanis gyakorlatilag eladhatatlan tipus!

2017. febr. 20. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
2000es évekbeli Mercedest ne vegyél ha nincs rá komoly okod, mivel nem olyan jó minőségűek. Sokkal megbízhatóbbak a '80-as,' 90-es évekbeli modellek, szerintem azok jobban megérik az árukat
2017. febr. 20. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:

Nekem a második autóm w208 CLK 230 kompressor (2002 évjárat).

Van jó és rossz oldala is. Kicsit mesélek róla, hátha segítek. Azt látom, hogy 2004-es évjáratot írtál az már w209, de attól még hasznos lehet a mondandóm.

Hol is kezdjem? :)

Pozitívum:

-Szerintem gyönyörű autó, előszor w209 CLK-t akartam, de a kettőt láttam egymás mellett és ez egy sokkal markánsabb férfiasabb autó (nekem)

-Kb minden sarkon megnézik, utána fordulnak. Nem is "tucat" szín az igaz, hanem egy gyönyörű kék fényezése van.

-Élmény vezetni, a kanyarokat szinte falja, nem az a hajó feeling mint pl a w211 (családba van 2 patent onnan tudom), hanem kicsit sportosabb fiatalosabb. De attól függetlenül egy masszív erős autó. A rugózását is keménynek mondanám, de én ezt szeretem.

-Nagyon megy, de tényleg. Ennél több szerintem szükségtelen a magyar utakra. A hangja pedig gyönyörű amikor felpörög.

-Rozsda nekem semmi nincs rajta 15 éves kora ellenére egy pötty se. az alja is makulátlan. Szerintem csak a facelift előtti példányok rohadnak úgy, mint egy vashiányos mazda.

-Beltér komfortos és jó, egy két apró nyikorgás, de ezt a kor és a nagy test számlájára írom.

Negatívum:

-Fogyasztás.. Sokat eszik. most télen fedélzeti comp. szerint 15-16 literről indul ha bemeleszik akkor 11.5-12

pontos adatot nem tudok mondani, pár hónapja örököltem meg, előtte nem foglalkoztam/tunk a fogyasztásával.. :D

-Behalt a kompresszor. Látványosan gyenge lett az autó és dobta a check engine lámpát. Ez bontottan olyan 80k, újonnan olyan 500k körüli összeg. Ki lett cserélve, azóta megint az utak ördöge.


Más hibát eddig nem generált, csak a kötelezők mentek rá: olajcsere, váltóolaj csere, szűrők stb. (5 éve van a tulajdonunkba).


Hibalehetőségeket lehetne még sorolni, de annak nincs értelme szerintem, mivel azt minden autónál megtehetjük.


Eladhatóság szempontjából, nem egy H astra, szűk közönség veszi őket. De ha csábító áron adod majd, akkor ez sem lehet probléma.


Remélem segítettem valamit.


23/F

2017. febr. 21. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat/véleményeket. En kézi váltósban gondolkodom mivel szerintem abban picivel kevesebb a hibalehetőség. Es szerintem meg ki lehet egy kézi váltósból alacsonyabb fogyasztást hozni mint egy automatából. Engem is pont az fogott meg benne hogy nem minden sarkon áll egy ilyen. Körülbelül 4-5 évig tartanám es szeretném eredeti vonalakban megtartani tehát nem "amg" levono meg Sony CD lejátszó.
2017. febr. 22. 23:27
 6/10 anonim ***** válasza:
Aki egy ilyen autonal mar most ezen agyal egy rossz 2000-es motornal,hogy jobb lesz a kézi váltó mert azzal még 2decivel kevesebbet fogyaszt az inkabb ne vegyen clk mercit!Akkor ez nem a neki való autó......
2017. febr. 23. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Marcello ez egy 1.8-as ugyhogy lehet nem ugyanarról beszélünk. Köszi
2017. febr. 23. 13:18
 8/10 anonim ***** válasza:
Ogazad van!El is felejtettem hogy a clk-nal a 200 mar csak 1.8.igy viszont főleg érvényes amit mar irtam!
2017. febr. 23. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
Az szép dolog, hogy nem akarod elcsúfítani kamu plecsnikkel meg kályhacsövekkel. Én is így vagyok vele, de nálam egy kis módosítás szerintem kell az autóra, mert akárhogy is nézem a technika fejlődik. Én pl most rendeltem bele egy 2 dines androidos fejegységet.:) Meg tervbe van valami mutatósabb felni is.
2017. febr. 23. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Marcello a lényeg nem azon van hogy par decivel többet eszik az automata hanem azon hogy kevesebb a hibalehetőség a kézi váltósnál mint az automatanal (szerintem). 9es igen felnit majd újítgatok ha ugy adódik de csak eredeti Mercedes felnit.
2017. febr. 24. 00:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!