Elso autonak Mercedes-Benz CLK 200 KOMPRESSOR 2004-es evjarat?
Mire megunod bagóért fogod eladni, de ez lesz minden 10-15éves kocsival. Kb. addigra érik el a mélypontját árukat nézve mire ezeket eladod 3-4-5év múlva.
Ezekben már M271 van amin érdemes 80-100ekm ként vezérlést cserélni. Sokaknak elszakadt 150körül!
M111 jobb de az csak az előző clk ban volt, viszont azok öregebbek és már elrohadtak.
Sakk matt. Ott a blokk jobb de öreg lelakott elrohadt, ez kevésbé rohadt el még és itt még a kábelköteggel se szívsz meg fiatalabb de vezérlést én vásárlás után kicseréltném, ezt számold bele nem 2Ft!
Clk-t nem vennek foleg nem ilyen alap motorral!
Arra meg keszulj fel hogy ne und meg semmiképp sem,mert kiszallni nem fogsz tudni belőle......ugyanis gyakorlatilag eladhatatlan tipus!
Nekem a második autóm w208 CLK 230 kompressor (2002 évjárat).
Van jó és rossz oldala is. Kicsit mesélek róla, hátha segítek. Azt látom, hogy 2004-es évjáratot írtál az már w209, de attól még hasznos lehet a mondandóm.
Hol is kezdjem? :)
Pozitívum:
-Szerintem gyönyörű autó, előszor w209 CLK-t akartam, de a kettőt láttam egymás mellett és ez egy sokkal markánsabb férfiasabb autó (nekem)
-Kb minden sarkon megnézik, utána fordulnak. Nem is "tucat" szín az igaz, hanem egy gyönyörű kék fényezése van.
-Élmény vezetni, a kanyarokat szinte falja, nem az a hajó feeling mint pl a w211 (családba van 2 patent onnan tudom), hanem kicsit sportosabb fiatalosabb. De attól függetlenül egy masszív erős autó. A rugózását is keménynek mondanám, de én ezt szeretem.
-Nagyon megy, de tényleg. Ennél több szerintem szükségtelen a magyar utakra. A hangja pedig gyönyörű amikor felpörög.
-Rozsda nekem semmi nincs rajta 15 éves kora ellenére egy pötty se. az alja is makulátlan. Szerintem csak a facelift előtti példányok rohadnak úgy, mint egy vashiányos mazda.
-Beltér komfortos és jó, egy két apró nyikorgás, de ezt a kor és a nagy test számlájára írom.
Negatívum:
-Fogyasztás.. Sokat eszik. most télen fedélzeti comp. szerint 15-16 literről indul ha bemeleszik akkor 11.5-12
pontos adatot nem tudok mondani, pár hónapja örököltem meg, előtte nem foglalkoztam/tunk a fogyasztásával.. :D
-Behalt a kompresszor. Látványosan gyenge lett az autó és dobta a check engine lámpát. Ez bontottan olyan 80k, újonnan olyan 500k körüli összeg. Ki lett cserélve, azóta megint az utak ördöge.
Más hibát eddig nem generált, csak a kötelezők mentek rá: olajcsere, váltóolaj csere, szűrők stb. (5 éve van a tulajdonunkba).
Hibalehetőségeket lehetne még sorolni, de annak nincs értelme szerintem, mivel azt minden autónál megtehetjük.
Eladhatóság szempontjából, nem egy H astra, szűk közönség veszi őket. De ha csábító áron adod majd, akkor ez sem lehet probléma.
Remélem segítettem valamit.
23/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!