Acélfelni és kerékagy közé milyen pasztát kenhetett fel a szerelő?
Tényleg egyre ritkábban használják a szerelők...
Amúgy a "rárohadást" a kerékcsavarok normális meghúzásával is el lehet kerülni (vagy ha elkerülni nem is, de minimalizálni biztosan). A levegős kerékkulcs egy kalap ***. Ha a gyárilag meghatározott nyomatékon vannak lehúzva a csavarok nyomatékkulccsal, az sokkal jobb megoldás. (Anyagi okok miatt a 3 éve félreraktam az autómat egy garázsban, majd idén januárban vettem elő. A rajta lévő kerekeket 2013 október-november körül szereltem fel rá, az előbb leírt módszerrel. Tegnap vettem le őket, a csavarok kivétele után simán lejöttek, berohadásnak nyoma sem volt.)
#2
Én légkulcs után szoktam nyomatékkal lehúzni, soha nem volt gondom a levétellel.
A rézpaszta márkája szerintem teljesen mindegy, én nem nagyon szoktam figyelni.
Amikor én megvettem az enyém, még a kerékcsavarok is kicsit be voltak kenve vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!