Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 2107? Tapasztalatok,...

Lada 2107? Tapasztalatok, akár csak a Ladárol is (hülesêgeket nem kérek, pl.2kereke van, van benne egy motor)

Figyelt kérdés

2017. márc. 19. 23:18
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
67%

"Mostani motorokat nem lehet túlhajtani,ezeket a szociautókat ha jobban megkínálsz ,meghal amotor"

Igen? A volt céges autóm egy H Astra. Normálisan volt használva, mégis 130 ezer kilométernél eltört a főtengely, 180 ezernél a szervizben hivatalosan ki is jelentették, hogy a blokk kuka, elkopott.

A családban már 38 éve van egy Lada, még az eredeti motorblokkal. Háromszor volt motorgenerálon, jelenleg 430 ezer kilométer van benne. Igaz, hogy a már nagyon sok minden ki lett benne cserélve, hisz napi használatban van, de megy és jó állapotban van. Faterral múltkor utánaszámolgattunk, hogy mennyiben van eddig az autó (egész idő alatt mindig le volt jegyezve hogy mennyi lett ráköltve), minden összeg a fizetés korrigálásával lett figyelembe véve - ha pl. 700 Forint lett ráköltve mikor 3500 Forint volt egy havi fizetése, akkor azt 30 ezer Forintnak lett beszámítva, így a végösszeg kicsit 9 millió Forint felett jött ki (ebben természetesen az üzemanyag nincs benne). Ez szerintem kimondottan jónak tekinthető, ma már nem lehetne olyan autót venni, ami 30-40 év múlva is használható lenne ÉS kijönne (mostani fizetésre kiszámolva) az említett összegből ennyi használat után.


A kérdésre is válaszolva: 2107-tel nincs tapasztalatom, csak 2101-gyel. Fogyasztásban jobb az 1500-ös motor, az 1200-essel hosszú távon nem nehéz 9 liter felé menni, viszont városban sem evett sosem ennél többet. Utólagos átalakítással a fogyasztási értékeken könnyen lehet faragni, ami meg is éri, ha csak nem csapatós/hétvégi autónak vesz valaki Ladát.

2017. márc. 26. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 pifta2320 válasza:
48%
Félretéve a vitatkozást csak annyit fűznék hozzá!! Hogy nyugodtan vedd meg nem egy havernak van és nem hétvégi csapatós autónak tartják hanem mindennapi használatra!! Már régóta vágyok én is egyre!! Múltkor hasonlóan jártam én is!! Feltettem majdnem ugyanezt a kérdést! ! És tisztelet a kivételnek leócsároltak engem is!!! Mert tudod vannak egyesek akiknek apuci a pi...ja alá bas..za a merdzsót meg a bömbit meg az audit stb!!! És ők nem tudják megbecsülni azt ami bő 30 éve vagy több ideje kiszolgálják az embert minden körülmények közt! !! Nem egy olyan állapotú példányt láttam amin teljesen gyári volt minden és tudod mit zok szó nélkül választanám barmelyik autó helyett! !!
2017. márc. 29. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 anonim ***** válasza:
44%
A sok tudatlan mér' hasonlítja szerencsétlen 40 éves autót a mai autók tudásához? És mér' baj az ha valaki szereti a ladákat?
2017. márc. 29. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:
39%

Az én seatomban (ibiza 1.4) 110.000nél feküdt ki a motor, soha nem hajtottam, minden karbantartást megkapott.

2005 évj.

Mindig volt valami baja, több százezret vagy még többett ráköltöttem 10 év alatt.

Előtte kockám volt, aki megvette még mindig hiba mentesen hajtja. Kisebb párezer forintos bajai voltak, amitt egy max két nap alatt, megjavított.

2017. márc. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 pifta2320 válasza:
44%

Az elöttem szólóknak teljesen igazuk van!! Nekem egy f astram van most volt műszakin! ! Alsó hangon 120 ba van és csak fék alkatrészeket csereltek+utólag vezérlést!! Amit a ladánál kb max a fele lett volna!!

Lada for ever!!!

2017. márc. 30. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:
43%

Én egy 07-est hajtok, mindig vannak vele apróbb gondok, de az út szélén még nem hagyott. Egyszer állt meg útközben gyújtáshiba miatt, de utána el is indult és hazahozott, igaz úgy rángatott hogy leszakadt a vesém :D

Fogyasztása lehet 7 liter ha nem nyomod neki. Rohad mindenhol ahol lemez van, de ez nem meglepő mivel 31 éves és ez idő alatt nem letakarva állt a garázsban. Egyébként minden elem kapható hozzá, aprópénzből újra tudod építeni a kasznit, ha rendesen kipucolod a rozsdát és lekezeled akkor 2 műszakit is kibír egy lakatolással.

Az enyémbe 230 ezer km van, eddig egyszer volt kisebb motorgenerál 150 ezer km körül (hónolás, gyűrűzés, hf tömítés és szimeringek cseréje) de már lassan megérik a fúrás és dugócsere, + a futóművet is rendbe kell majd rakni.

Nekem kimondottan kényelmes az ülése, beleüppedsz mint egy fotelba :D A szervó hiányát inkább akkor veszed észre ha lecseréled a kormányt kisebbre (pl sportkormányra). Nincs teleszórva elektronikával, ami van benne az sem túl bonyolult.

Nyilván aki újabb autóhoz van szokva az leszólja, nem lát benne értéket, csak azt hajtja hogy ami régi az sz*r. Van egy 10 éves autóm is, hosszabb távra vagy ha sokat kell városon belül szaladgálni, vagy ha jön az egész család akkor azt szoktam használni, de semmivel nem szeretem jobban mint a Zsigulit.

2017. máj. 24. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/29 anonim ***** válasza:
81%

98 óta járunk egy 2105 ladával debrecenből pestre dolgozni. Vasárnap délután megyünk, péntek délután jövünk.

És naponta több helyszínre kimegyünk budapest területén.


Rendben van tartva. Nincs több baja mint a cégnél a 10-12 éves más tipusu autóknak.

Hatalmas előnye az egyszerűsége és az olcsó alkatrészek. Bőven vehetnék akár új autót is kp-ra.

2017. máj. 24. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:
43%

Én most esek neki teljesen rendbe vágni a Ladámat, teljes lakatolás + telifény + motor + futómű felújítás. Nagyjából 400 ezret számoltam ki rá, a legtöbb a lakatolás és a fényezés, a többit itthon tudom csinálni. Nem tuningolom, a cél a gyári állapot megtartása, de nem cserélek le mindent az utolsó csavarig.

Kapom az oltásokat hogy ne költsek rá inkább abból a pénzből vegyek fiatalabb autót. Mit kapok 400 ezerből átiratással együtt? Egy kicsit fiatalabb tömegautót amit ugyanúgy csinálni kell, mert 20+ évesen szinte az összes rohad amit használtak is és nem csak törölgették a port róla.

Legalább lesz egy normális autóm amit én csináltam és ismerem kívül-belül.

2017. jún. 29. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 anonim ***** válasza:
0%
Ha az ésszerűséget nézzük ma már nem nagyon éri meg Ladázni, kivéve ha bolondulsz értük. Csak azért megvenni mert olcsó és szerelhető (a maiakhoz képest egyszerű mint a faék) nem jó döntés. Elavult konstrukció, mindig van valami nyűgje, folyamatos törődés kell neki. Teljesítményükhöz képest nagyon sokat esznek, városba használni anyagi csőd és a környezetre nézve is káros. Oké hogy orosz, meg vasból van és nem műanyagból de a biztonsága 0, egy komolyabb balesetnél kevés esélyed van benne. Minden rá költött fillér kárbaveszik, ha patikára felújítod akkor sem tudod úgy eladni hogy visszahozza a rá költött pénzt + egy kis hasznot. Amit leírtam nem csak a Ladára igaz hanem átlagban a régi autókra. Nem rosszindulat és fikázás, nekem is egy lassan 30 éves autóm van amit most készülök leváltani. Beleuntam az örökös szerelésbe, megbízhatatlanságba és hogy egy nagyobb útra a fél műhelyt magammal kell vinnem.
2017. júl. 7. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!