Elvittem a szerelőhöz az autómat,400 km megtétele után eltört a feszítőgörgőt tartó csavar. Mondanom sem kell, hohy milyen károkat okozott. Megcsináltattam,900 km után szintén bekövetkezett. Mi lehet a hiba?
Igen a PDTDI még rosszabb mint a TDI :)
Teljesítményben természetesen alázzák a szívó diesel-t, főleg a régieket.
De megbízhatóságban meg elég szeszélyesek...
Én nem mernék venni egyiket sem, azon aggódnék mikor adja meg magát benne valami a nagy terhelésnek köszönhetően.
#9
Az első vezérlés csere csomó aprósággal együtt 140.000 Ft volt, ebből 70 körül lehetett a vezérlés, az első törés után 260.000 Ft-ot adtam, mivel a törés tippje az elhasználódott lendkerék volt, amit ugye kuplunggal együtt kellett cserélni, ez nagyon kedvezményesen 150.000 Ft volt, a fennmaradó 110e pedig az apróságok, amiket tönkre tett a vezérlés, akkor csak 4 darab szelepet vert el, most viszont hallottam a hangján, hogy más is szétment.
Az érdekesség továbbra is az, hogy a régi vezérlésben 110.000 km volt kb, látszott rajta, hogy közeleg a vég, aztán jött az új és tönkretett mindent. Visszatérve az érdekességre: továbbra is fura nekem, hogy kuplung kiemelésre történik meg.
Nem lehet, hogy mind a 2x benéztétek az alkatrészt, és nem pont ehhez a motorverzióhoz való került bele ?
Gondolom ez is egy olyan motor, ami 23 féle autóba került, és lehet, hogy van valami nüansznyi különbség az alkatrészek között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!