Elvittem a szerelőhöz az autómat,400 km megtétele után eltört a feszítőgörgőt tartó csavar. Mondanom sem kell, hohy milyen károkat okozott. Megcsináltattam,900 km után szintén bekövetkezett. Mi lehet a hiba?
Na ezért nem kell TDI-t venni....
Bocsi :)
"Ha jól gondolom, a szerelő hibája nem lehet, mivel a feszítő automata."
Ne így gondolkodj! Garanciában kell ezután javítania a vezérlést! Ilyen szerelővel ne dolgoztass, mert madárnak néz.
#3- as, ezt mivel tudod alátámasztani?
Egy dolog jutott eszembe kérdező, mint lehetséges ok: nem lehet, h mindkétszer túl lett húzva a csavar, amiben repedés lett és a terhelés hatására eltörhetett? Egy biztos, ez a hiba nem lehet véletlen, vmi okozzs.
4#-es!
Ugye, hogy ugye?
Na, látod! :-)
Nem is veszek nyugi!!!!! :-)
A jó öreg szívó diesel legalább megbízható....
A francos TDI-k meg PDTDI-k meg már pár éves korukra hullanak szét mert nem elég a 120BAR az embereknek, nekik 2000BAR kell :D
Nem az embereknek kell, hanem a gyökér környezetbarát marhaság miatt kellett a nyomást növelni. Nekem se kéne 2000 bar, de b-szhatom.
Turbó mindenképp kell, dízel levegővel megy, sok levegővel, annál is több levegővel és még egy kis csipet levegő is kell hozzá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!