Már nem friss jogsival, hosszú távra BMW 525 tds? Megéri?
Sziasztok. Autóvásárlás előtt állok, és ehhez szeretném tapasztaltabb emberek segítségét kérni. Heti szinten tenném meg a Békéscsaba-Győr távolságot autóval, és ehhez szeretnék egy olyan autót, ami lehetőleg erre a távra is kényelmes és megéri. Mindenképpen valamilyen dízel szörny lenne a kiváló.
Megéri-e egy '98-as évjáratú BMW 525 tds ilyen utakra?
Mikre kell figyelni egy ilyen autónál, főleg ha elmegy megnézni az ember?
Esetleg milyen más típus felelne meg hasonló célokra?
Másik elképzelés a 2004/12 utáni Citroen C5 2.0 sedan.
Te döntesz...
Én turbo-dieselt sosem vennék, számomra nem összeegyeztethető a megbízhatóság a turbóval :)
Most egy 24 éves 190D 2.5literes Mercedesem van.
Na öregem ez autó pedig már van benne 400e km, ami elvileg semmi egy ilyen motornak.
El nem adom az tuti, gyűjtök pénzt és felújítom, 30 éves koráig bőven elmegy még, bűn lenne eladni egy megbízható autót.
Ismerőseim sorba vették az újabbnál újabb kocsikat és sorba jöttek ki a hibáik, aztán szervíz és mindig hagyták ott a 80-300e forintokat :D
Na ezen meg le lett cserélve a kipufogórendszer, hűtés, tárcsafékek, fékpofák fele annyiból.
Jók a BMW-k is, mert van itt egy gazdag vállalkozó, megtehetné, hogy több milliós kocsit vegyen de egy 1999 körüli BMW 320d-je van, sima szívó.
Volt már nálunk munka ügyben szóval beszélgettünk vele és mondta, hogy volt már pár autója de eddig ez a legmegbízhatóbb és nem akarja lecserélni.
Jár ki vele külföldre is néha.
"de egy 1999 körüli BMW 320d-je van, sima szívó"
Az E30 óta nem lehet szívód BMWt venni, abból 90-91 körül készült az utolsó 324d. Szívó 320d nem nagyon készült soha.
"Na öregem ez autó pedig már van benne 400e km"
Az ma simán benne van egy 5 éves hulladék csilicsáré dízelben is és mégis megy :D
"Én turbo-dieselt sosem vennék, számomra nem összeegyeztethető a megbízhatóság a turbóval :) "
3-400 000km-t gond nélkül elmegy egy turbó ha odafigyelnek az autóra. A te esetedben - ha a futás tényleg valós - még a gyári turbó lenne a 24 éves mergán. Végül is tényleg megbízhatatlan... :D
Mer a Pözsóba nem ugyanazok gyártják a turbót, mint a többi autóba? :D
A 2.0HDiben Garrett GT1546S és KKK K03 volt, az 1.6 HDiben Garrett GT1544V és van olyan 1.6 amiben Mitsubishi TD025 van. De a Pözsó a szr, értem én :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!