Seat Leon 1.8 T vagy BMW 325i e36?
Odáig még nem jutottam el, hogy a BMW-t is megszemlélhessem közelebbről. Régebben ilyet szerettem volna venni, csak lemondtam róla, mivel a túl sok gyökér miatt a legtöbben kapásból elítélik azt, akinek ilyesfajta BMW-je. Akár mennyire hülyeség is, nekem valamilyen szinten számít, hogy mit gondolnak az emberek rólam.
A Seat viszont kimondottan tetszett, mikor vezettem, kellemes volt vezetni, volt benne erő is. Hogy milyen típusbetegsége van, azt sajnos nem tudom, annyira nem ismertem meg a típust.
A rangsor így van valahogy:
A skoda VW szeretne lenni. A seat is, tulajdonképpen egy spanyol VW. Amibe beletették a spanyolok a saját hanyagságukat.
A VW az audival is egy csoportban van, az Audi a csoport prémiumabb autója.
Az Audi viszont más szemszögből egy VW ami BMW szeretne lenni.
Ha a csoporton bellül nézzük a rangsort, akkor az alkatrészek amik az Audinál már a tolerancián kívül vannak, az mehet még a VW-ba.
Ami a VW-nál majdnem selejt, abból a jobbak mennek a seatba, a rosszabbak a skodába.
:D
Háát ahogy informálódtam valahogy mindig arra jutottak ki, hogy a Volkswagennek több problémája van, mint a Skodának.
Egyébként 1.8T. Az még normálisan össze van rakva és "igénytelen". A BMW meg... BMW
"Ami a VW-nál majdnem selejt, abból a jobbak mennek a seatba, a rosszabbak a skodába. "
Jajajajajaja. Manapság úgy gyártják az alkatrészeket, hogy a fele selejt, van idejük a gyáraknak ezeket mindet szortírrozni és ellenőrizni, majd továbbszállítani a Skodához, Seathoz. :DDDDD
Amúgy attól függ, hogy melyik tetszik neked jobban kérdező: BMW 6 hengeres, hátsókerekes, tényleg elég sportos, alacsony üléspozíció, keményebb futómű. A Seat azért teljesen más karakterű autó, de a motorja nagyon jó. Nekem van egy 525-ös E34-es BMW-m, nagyon szeretem én is, de második autónak. Minden nap ha használnám, megutálnám.
"Manapság úgy gyártják az alkatrészeket, hogy a fele selejt, van idejük a gyáraknak ezeket mindet szortírrozni és ellenőrizni,"
Látszik hogy nem láttál autógyárat bellülről.
Kb. a VW-nél elmegy a Kamera alatt és ellenőrizve van.
De hidd el hogy Braunschweigban a kormánymáveket Sem úgy gyártják, hogy tökéletesek, és nem kell tesztelni, hanem minden átmegy az automata tesztgépeken.
Senki nem fogja neked kézzel méregetni. Megy a szalagon, a palettán van RFID tároló, amire ráírják a tesztadatokat , a kovetkező állomást hogy hová megy, esetleg vissza javításra, és a végén minden kimutatható az adatbankból, hogy melyik alkatrésszel mi történt. Ugyanez Salzgitterben, ahol a motorok készülnek.
Mindemellett csak viccnek írtam, hogy a selejt hová megy tovább.:)
Egyébként igen, a selejt minimalizálására törekszenek mindenütt, de még vannak olyan területek, ahol viszonylag nagy selejtaránnyal dolgoznak. Pl. a a mikrokontrollerekre vagy félvezetőkre gondolunk. De van hasonló az autóiparban is, mint pl. ezek a szuper érzékeny porlasztócsúcsok.
Napi használatra magyarországon a seat. Mert ahhoz a húsboltban is kapsz alkatrészt, és nem drága.
Én BMW-t tartok németországban, de magyarországon nem tenném, mert ott mnden BMW-st fejőstehénnek néznek.
Durván egy kuplung a duplája lett volna mint németországban. Míg a VW-hoz (és így nagyrészt a seathoz is) minőségi alkatrészt is kapsz emberi áron.
A másik dolog, hogy a VW motorokhoz minden szerelő ért. A BMW-t meg sokan kókányolják, és mag a 20-25 éves öreg vasakkal Sem bírnak, amikor mondjuk valamelyik elektronika kileheli a lelkét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!