Ha fújom a MAF szenzort, változik a feszültség a két szálon, de a motor ugyanúgy jár. Ez kéteres fajta. Nem kellene változnia az alapjáratnak?
Vegulis cserelje ki potyara.....
Mondjuk ha van egy a bal hengersoromnal es egy a jobbnalvakkor az ketto db es ha darabja 150eft az 300eft. Oke ne vigyuk szerelohoz sose a kocsi mert mindenki ert hozza es a szerelo csak lehuzna loveval mert olyan....
Sok mekk mester!
Ott nincs de most úgy a GYKn lévő ilyen kérdésekre reagálva írtam!
Mert 3hengeres ezres van a kérdezőnek?
És dulpa motoros? XDDDDD "NAgyon menő"-t már hiányolom a duplamotorossal :P
Azzal az olajos trabival már régen visszafelé fognak jönni, amikor te még el sem indultál.
GO TRABI GO!
Te meg fújogasd és mérjed, a kéteres MAF szenzorodat az emberi kor legvégső határáig. :D
Ez esetben ne fújad, hanem szíííííííjjjad és ne a MAFot, hanem a rudamat.
Sose értem meg mért jó otthon kókányolni a mekkmestereknek. Legalább egyszer az életben egy mekkmester ezt elmondaná!
Gondolom te se mondod el miért nem szerelőhöz viszed a kókányolás helyett.
Pár kérdés:
Szerinted azzal hogy fújod szerinted mi történik és hol milyen a nyomás értékek alakulnak ki?
Szerinted az alapjáratnak mi köze a MAF hoz?
Szerinted az alapjárat értéke mitől függ?
Szerinted a MAF miért van az autóban?
Szerinted a MAF értékétől mik függnek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!