Két eres MAF szenzor hogyan működik?
Ket eres meteres kek eres az anyam ur istenit!
Minden szenzor jelet legyen az I-t vagy U-t diagram tarolos szkoppal nezunk!
Sokszor a gyartok se adjak meg a gyari doksikban milyen esetben milyen diagram merheto ezert nem art ha minden jo kocsit amit javitasz lemented a mert ertekeket.
amugymeg ha szerencsed van a gyari doksiban talalsz minimalis infot rola.
Igen, léteznek olyan MAF szenzorok, aminek a működési elve azon alapul, hogy melegítés hatására a fémek ellenállása nő (régebben a Fordokban ilyen volt).
Adnak rá valami fix kicsi áramot v. feszültséget fűtésnek, és azt mérik, hogy az áramló levegő mennyire hűti le a drótot.
Nagyobb légáram jobban hűt, aminek a hatására csökken az ellenállás. Az nem teljesen kerek, hogyan lesz ebből csökkenő feszültség növekvő légáram hatására, mert ha fix az áram, pont növekednie kellene. Szerintem valamit nem jól mérsz.
még ezer ok lehet.
lambdaszondák, hőfokérzékelők, segédlevegő rendszerek(ha vannak), változószelepvezérlés cuccai, gyujtás szekunder fesz lehet alacsony kisfordulaton, stb.stb.stb.
map,maf diagra sajnos a legtutitt ha van kölcsön próbaköre egy tuti jó másik kocsiból
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!