Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Két eres MAF szenzor hogyan...

Két eres MAF szenzor hogyan működik?

Figyelt kérdés
A 4 eresen van pozitív, negatív, jel, meg jel negatív. Azt értem is. De itt csak kettő van. És gyújtáson, meg járó motornál alapjáraton 3,9 V-ot ad. És ha fújom, csökken a feszültség. Lehetséges, hogy ellenállásként működik?

2017. febr. 16. 23:04
 1/7 anonim ***** válasza:

Ket eres meteres kek eres az anyam ur istenit!


Minden szenzor jelet legyen az I-t vagy U-t diagram tarolos szkoppal nezunk!

Sokszor a gyartok se adjak meg a gyari doksikban milyen esetben milyen diagram merheto ezert nem art ha minden jo kocsit amit javitasz lemented a mert ertekeket.

amugymeg ha szerencsed van a gyari doksiban talalsz minimalis infot rola.

2017. febr. 17. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Produkál valami hibát az autó? Ha nem, akkor annak úgy kell működnie.
2017. febr. 17. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Igen, léteznek olyan MAF szenzorok, aminek a működési elve azon alapul, hogy melegítés hatására a fémek ellenállása nő (régebben a Fordokban ilyen volt).


Adnak rá valami fix kicsi áramot v. feszültséget fűtésnek, és azt mérik, hogy az áramló levegő mennyire hűti le a drótot.


Nagyobb légáram jobban hűt, aminek a hatására csökken az ellenállás. Az nem teljesen kerek, hogyan lesz ebből csökkenő feszültség növekvő légáram hatására, mert ha fix az áram, pont növekednie kellene. Szerintem valamit nem jól mérsz.

2017. febr. 17. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Utolsó: két érből elektronikai végzettséggel csak nem mérek félre :D
2017. febr. 18. 02:49
 5/7 A kérdező kommentje:
Egyébként a hibajelenség az, hogy elinduláskor, gázadásnál leesik a fordulat, és rázkódik a motor. Ezért nagyobb gázzal kell indulni. De váltás után is nagyobb gázzal kell a kuplungról leszállni. Gondolom vagy kevés a levegő, vagy sok a benzin. A gyertyák is fekete kormosak rövid táv után. Ha megpucolom, utána jobban megy...egy darabig. Gondolom a kormos gyertya nem ad jó ívet.Viszont hosszú távon pályán a fogyasztása nem nőtt. Ez 1500-2000km-es távra írom.Várost meg kár mérni is.
2017. febr. 18. 02:54
 6/7 anonim ***** válasza:

még ezer ok lehet.

lambdaszondák, hőfokérzékelők, segédlevegő rendszerek(ha vannak), változószelepvezérlés cuccai, gyujtás szekunder fesz lehet alacsony kisfordulaton, stb.stb.stb.


map,maf diagra sajnos a legtutitt ha van kölcsön próbaköre egy tuti jó másik kocsiból

2017. febr. 18. 03:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Fals levegőt szív a motor. A maf maximum elkoszolódni szokott, ha rákerül vmi szösz, rosszat nem láttam még.
2017. febr. 18. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!