Hány féle Simson főtengely van?
Őőőő... Mit csináltál a hajtórúddal?
Remélem csak troll kérdés és tényleg nincs aki ennyire ne értene hozzá, aztán mégis van önbizalma beletúrni a blokk belsejébe. :)
Ha nem tudott átfordulni, akkor a lökete a főtengelynek jócskán nagyobb. De ezt észre kellett venned a hengerfejnél is, ugyanis a dugattyú FHP-ja így magasabban van (valószínűleg több milliméterrel). Ha ez tényleg így van, akkor ez a főtengely miatt most nagy mértékben növekedett meg a sűrítési viszony, ez pedig egy életképtelen motort eredményezett.
Bár én a Simsonokhoz nem nagyon értek, de tudomásom szerint csak 1 féle főtengely van.
Válaszolni? Sok - konkrét számot nem fogok tudni mondani, mert nem tudom hány cég hány márkanév alatt csinálja pl. az utángyártást Ázsiában...
De nyugodtan flexelgesd el a hajtórúd oldalát, maximum hamarabb hajlik meg. :) Ezért nem vagyok hajlandó én sem Simsont betolni a műhelybe: a sok hozzáértő ekecseléstől gatya szinte az összes.
Mint írtam, ez csak úgy lehet ha nagyobb a lökete.
Mostmár engem is érdekel a dolog, ha már úgy is kiméred a löketet, akkor leírnád ide is?
Írtad, hogy nagyobb lökete legyen. Azt hogy érjem el?
Ráadásul, szétkellett húznom a blokkot és a váltótengely nem a kuplungtengely mellett maradt, hanem pont a másik oldalában van, ahol az a kis csapágy van és a kuplunkiemelő, és onnan sehogy sem tudom kiszedni.
A másik válaszadó nem azt mondta, hogy fúrj meg bármit vagy adj neki a flex segítségével, hanem hogy mérd meg a löketét a főtengelynek.
A főtengely csapjának a távolsága a hajtórúdcsaptól kétszer, ennyi a löket. Megméred az egyiken, megméred a másikon és összehasonlítod. A "kolléga" szerintem arra gondol, hogy az S50 lökete 39,5 mm ha minden igaz, az S51-é 44 mm.
Magyarán valószínűleg nem egyformák azok a blokkok, hanem olyan kombinációt próbálsz csinálni, ami csak ilyen barkácsolással áll össze.
Amennyire emlékszem az S50-nél volt a főtengely sonkájának a széléből lemarva, az 51-eseken a kiegyensúlyozást furatokkal oldották meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!