Golf 3 tdi normális?
Figyelt kérdés
Van egy 90 lovas golf 3-om, elkezdek vele gyorsítni és 3000-res fordulat felett már nem húz úgy az autó, utánna váltok, 3000 alá esik a fordulat, megint jól húz az autó.
Ez gyárilag iylen, hogy ne lehessen széthajtani vagy valami probléma lehet a turbóval?
Kipróbáltam hogy mit tud ha kihúzatom, de ez érdekes hogy 3000 felett nem húz... 3000 alatt nincs vele baj, még a turbó is "futyül"
(Nem 1 hülye tédéis gyerek vagyok aki gyorsulgat meg iylesmi, stb... ha az lennék nem tenném fel ezt a kérdést itt, hanem mennék a haverokhoz) :)
2017. febr. 17. 23:49
1/16 anonim válasza:
Nyilván valahol 2000 és 2500 között a legbikább, mint a régebbi dízelek általában, de azért fel kellene mennie 4000 fölé is. Kérdés, mit jelent pontosan, hogy nem húz.
2/16 A kérdező kommentje:
1600-nál kapcsol a turbó. Ha taposod neki érzed hogy megy, mint pl repülőnél a felszállás, g erő vagy minek nevezik... :) 3000-ig érezni ezt a "húzást", fölötte már nem, csak felváltásnál tűnt fel, hogy visszaesett 2500 körülire, utánna megint "húz".
2017. febr. 18. 00:06
3/16 A kérdező kommentje:
Nah egyszerűbben, nem vagyok a szavak embere, 3000 felett nem gyorsult úgy nem lehetett úgy érezni mint 2000-3000 között, 3500ig húzttam ki 2. 3. 4.be
2017. febr. 18. 00:09
4/16 anonim válasza:
A motor nyomatékcsúcsa 1900 rpm-nél van, ott gyorsul a legjobban, onnan lankad. Dízel, ilyen karakter. Semmi baja. Ha forgatni akarod, vegyél benzinest.
5/16 anonim válasza:
Meg annyi megjegyzes hogy a turbo az nem kapcsol sehol...az allandoan megy miutan beinditottad az autot!
6/16 anonim válasza:
Relatív ez a "nem húz" dolog, de szerintem az autóval van a baj. Sokan elfelejtik, hogy a dízelnek lóereje is van, nemcsak nyomatéka. Szóval mikor 3000-nél elfogy a nyomaték, akkor kellene megjöjjenek a lóerők. 90 lóerő a Golfban pont elég arra, hogy ne torpanjon meg az autó. Szóval kellene húzzon 4000-ig érezhetően.
7/16 anonim válasza:
Probléma a turbóval lesz. Az én autómba is volt hasonló. Akadt ki a turbó. 2500 felett nem akart menni a furdulatszam. Es amugy az hulyeseg, hogy a dizelt nem lehet huzatni. Az is tud porogni 4-5 ezret is
8/16 anonim válasza:
Jellegzetes régi dízeles dinamika az ilyen, de....
Ha ennyire nagy a különbség ott mégiscsak gond lesz.
Turbónak végig visítania kellene amúgy is.
9/16 A kérdező kommentje:
1600tól visít a turóo csak, alatta semmi hangja.
2017. febr. 18. 13:04
10/16 anonim válasza:
A turbónak sehol nem lenne szabad visítani vagy fütyülni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!