Megéri még az MZ ETZ-ket venni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
hogy megéri-e, azt nem tudom...attól függ mennyiért adják?
nekem volt 125-ös, és 250-es is.
a 250-es olyan, mint az első szerelem...felejthetetlen.
bárki bármit mond, vegyél egyet. nagy élmény lesz.
aztán évek múlva jöhet a Harley...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van sok 250 2T de ezek nem kezdo motorok!
Legvadabb a Kawasaki KR1 ebbol az R valtozatbol csak 500 keszult japan piacra es van az S valtozat amibol egesz sok de szinte csak UK piacra.
ebay.co.uk n felbukkan neha 2000-5000font kozott.
Elodje a KR250 ennek ketto fotengelye van egymas elott a ketto henger. Erdekes es ritka. Ilyen Nemetben is szokott lenni a mobile.de n
honda nsr250 yajana tzr250 ezekbol mar itthon is fwlbukkan egy egy a tzr250bol kwdvencem a 3MA verzio.
suzuki rgv250bol itthon is mar tobb van.
erre a suzuki blokkra epul az aprilia rs250 amit nagyon sokaig gyartottak igy talalni magyarorszagi elso tulajost is.
Nekem a KR1 a kedvencem es volt szerencsem ilyenhez. Nagy elemny!
MZ vel az a baj mar alig van hozza alkatresz es mind szetkokanyolva. Eleg csak itt olvasni hogy nap mint nap mennyi barom ganyolja a simsonokat hozzaertes nelkul.
Keleti motorokbol az MZ volt a kedvencem es sok fajta volt nekem. ES125 a kedvencem.
Amiert nem erdemes etz t venned mert elavult es nagyonsok gyari konstrukcios hibaval van teli. Mai forgalom ritmusat is alig tudja. Mind kokanyolva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"és nem annyira elavult gépezet, hogy ne lehessen nap mint nap megbízhatóan használni."
A korszer/elavult meg függ össze a megbízható/megbízhatatlannal.
Valóban megbízható gépek, ha nem gányolja pár önjelölt majom, aki azt hiszi szerelő.
A nagyobb gond tartósan szériában 90-110 amit szeret és 70-110közt is gyenge a dinamikus gyorsítása. Két nehezebb tömegű emberrel meg szembeszélben a 110 is már szenvedés neki.
Igen tudom óraszerint megy 140et amikor lemérve 118, és azt is tudom kik milyen eredményt értek el dragon, mz kupán, stb. Én is szerettem MZvel kakucsra kijárni.
Hobbynak jó, de nem kezdőnek és ez esetben se éri meg viszont az érzés megfizethetetlen, hogy dringdigndring ding ring ring.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A korszerŰ/elavult meg NEM függ össze a megbízható/megbízhatatlannal.
Látom kell új keyboard, este mehetek teszkóba 999Ft ért :P
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lehetőleg úgy vegyél, hogy vásárláskor engedjék meg leszerelni az oldal fedeleket!
99% nál szétcseszve az önzáró kúp(kb. 10e a kuplungagy és 30e a főtengely) illetve nagyon soknak extrém nagy előgyujtástól oválisra kinyalva a csapágyfészke(horror ár feltölteni és újra cnc -zni a blokkot másik blokk csere meg kérdés találsz e jó blokk közepeket.
Legutóbb haver hibátlan papíros blokk közepet amit átírtak neki a forgalmiban csak az üres blokk közepet 20ért vette a börzén!
Váltójuk is gyenge pont, próbakörön ne dobálja ki a sebességeket!
Lánc felöli blokktartót a gyárit el kell felejteni, házit gyártani. Régen páran árultak is 5-10e körül!
Első teleszkopot meg érdemes megbetétezni felül, mert mindegyik krómszár hajlott(új is hamar hajlik) és kikoptatja a villaszárat mivel nincs benne csuszcsapágy mint minden értelmes motorban!
Enyémet megperselyeztük felül és fentebb került a szimering, úgy már nem jött ki az olaj!
Szimering helyére ment egy közdarab zsugorkötéssel és abban a megvezetés meg a szimering(1mm kisebb belső átmérővel a gyári értékhez képest)
Nem tudom működik e még aktiv mz klub keress rá, ott előbb utóbb találsz segítő embereket!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
MZ-t csak akkor érdemes venni, ha érzelmeket is táplálsz felé. Simsonozás után ezzel talán nem lesz gond.
Viszont, ha szívből maradnál MZ-s, akkor véletlen se próbálj ki rendes, modern, négyütemű motort, mert könnyen elcsábulsz a kényelem és praktikum miatt. Én elkövettem ezt a hibát, azóta szegény Simóm csak porosodik a tárolóban, mert nincs szívem eladni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!