Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van rá mód, hogy egy autó...

Van rá mód, hogy egy autó akksiját ellenőrizzem, van-e zárlatos cellája?

Figyelt kérdés
Másfél éve vettem és mostanában gyakran előfordul, hogy nem indul a kocsi. van, hogy napokig semmi gond, sztán két-három napig bikázás. A villamossági szerelő azt mondta, valószínűleg zárlatos az egyik cella....

#akkumulátor #zárlatos cella
2017. febr. 14. 18:10
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Toltes utan, de allo motor mellett ramersz feszultsegmerovel. Ha 12V vagy netan alatta van, tuti zarlatos.
2017. febr. 14. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
A mai akksiknál gyakorlatilag nincs. És ha lenne is, csak a csere segít
2017. febr. 14. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Nekem az 1 hónapos akkum volt zárlatos :)
2017. febr. 14. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 Topor G ***** válasza:
Ha zárlatos egy cella, a feltöltött, de terheletlen akksi feszültsége 11 V vagy azalatt van.
2017. febr. 14. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Köszi a gyors válaszokat. Holnap ellenőrzöm.
2017. febr. 14. 18:47
 6/10 A kérdező kommentje:
reggel megint nem indult, pót akksival kellett beröffentem. Mentem vele kb 20 km-t, majd megállás után megmértem a feszültséget. 12,65 V-ot értem. 2 óra múlva újra mértem, akkor már csak 12,38 volt.
2017. febr. 15. 12:51
 7/10 anonim ***** válasza:
Fel kéne tölteni! :D Töltés nélkül lemerül. Gondolom bebikáztad, majd elmész vele a 4 és fél kilóméterre lévő munkahelyedig aztán cső.. (sorsára marad) Tehát az az úthossz amit napjában mész vele biztosan nem elég, amennyiben nem 300km.-ert autózol/nap
2017. febr. 15. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Még én vagyok. Megállás után 13,2V körül kéne lennie. S nyugalmi állapotban (2 óra múltán) 12,6-12,8V (12,2 alatt károsodik. 12,1V és ez alatt már nem is indít)
2017. febr. 15. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 Topor G ***** válasza:
Jó a töltése a kocsidnak? Van, hogy én is csak napi 5-10 km-t autózok télen, naponta (van, hogy be se gyújtom) és sose probléma az akku. Járó motornál hamar 14-14,4 V közötti feszültséget kell mérni a kapcsokon. Ha 20 km megtétele után sincs meg a töltő feszültség, az generátor probléma lehet...
2017. febr. 26. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Köszi mindenkinek.

Akksi csere megoldotta gondomat.

2017. márc. 3. 08:41

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!