Autó vásárlás előtt állok, s most jobban figyelem az autókat, mint eddig, s látom, hogy ugyebár a Swiftekből van a legtöbb, de nagyon sok Opelt látni, ebből is F, G Astrákat, sok Fabiát látni, Octavia is elég sok szaladgál. Számomra ez azt tükrözi, hogy ezek megbízható autók. Vagy nem?
Magyar vásárlóerőhöz, utakhoz jól illenek, olcsóak hozzájuk az alkatrészek.
Még az új Astráknak, Oktáviaknak is a puha futóművük kellemes az itteni rosszabb utakon, meg még sztrádán is 150-nél.
200-250-nel meg nem ezekkel akarsz menni úgysem német Autobahnon. De a még durvábban kátyús román utakra meg a Dacia Duster való.
2017. febr. 13. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Óó a jó opel astrák soha nem hagynak cserbe azbiztos
Nem vélrtlen az "Opel sose kopel" 😅 mondás. Meg amit az első leírt azt tudnám énis.
2017. febr. 13. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Ezekből adtak el sokat, ezért látsz belőlük sokat az utakon. Bár egyik sem olyan típus, ami úton-útfélen otthagy, kisebb-nagyobb nyűgjeik lehetnek. Némelyiknek komolyabb is, pl. gombóc swift 1.3 váltó. Ecotec és a Fabia ehetik az olajat,...
2017. febr. 13. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Az Opelok lehet, megbízhatóak, és nem rohad le sehol, de rengeteg apró hibája van, lesz.
Tetőkárpit, elektromos kütyük, korrózió, ablakemelők, zárak, stb.
3 volt belőle nekem, csak azért, mert olcsóak voltak.
A régebbi Opeloknál ilyen bajok nem voltak, kivéve a rozsda.
2017. febr. 13. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Egyetértek a legutóbbi Opel leírással. Nincs nagyon nagy hibájuk,de nem kényelmes az ülésük,és az olajat is csipegeti rendesen.
A régebbiek szerintem is jobbak voltak.A benzineseket 180 ezer km felett már nem árt figyelni,mert jelentős lehet az olajfogyasztásuk is,ami a japán autókra abszolút nem jellemzőek.
2017. febr. 13. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Japánoknál sincs kizárva az olajfogyasztás, a Toyota VVT-k a kétezres évek elején hajlamosak voltak rá, és állítólag rendellenes kopás okozza. Nem lehet már kijelenteni, hogy csak a japán, csak a német, stb. Mindnek vannak jó és rossz típusai, ezért vásárlás előtt jó alaposan utána kell járni a kinézett típusoknak. Új autónál meg mindig ott a rizikó, hogy vajon jól vagy rosszul sikerült típust fogsz-e ki. A japánok talán visszahívás szempontjából korrektebbek. Én emiatt nem vennék soha frissen kijött típust, megvárnám azt a 2-3 évet, amíg az esetleges gyerekbetegségeket kijavítják.
2017. febr. 13. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Hagyjuk már ezt az opel sose kop el hülye közhelyes dumát mert semmi alapja. Suzukik valóban megbízhatóak,a régi astrak még elmennek,de a skoda csak a pénzt viszi. Lomha,pénztemetők. van az ismeretségemben skodás,120 ezreket hagy ott csak azért hogy egyáltalán menjen az autó,állandó hibaüzenetek,elektromos és motorikus gondok vannak vele. A suzuki váltó szétesés is egy baromság,lehet h van amelyikben szétesik,de azt is hozzákell tenni h az emberek többsége nem is rendeltetésszerűen használja,szarik az olajcserékre,már csak akkor nyúl bele amikor mozgásképtelen az autó. suzuki volt a családban,egyiknek sem volt soha gond a váltójával. előbb kell kipufogót vagy lengőkarokat cserélni rajta.
2017. febr. 13. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
A suzuki váltóról cikkek vannak, szervizek vannak rá szakosodva. Az egy dolog, hogy aki elfogult, az nem akar róla tudomást venni. 60-70ezer km körül már jöttek a gondok, szóval nem lehet olajcserére fogni, bár állítólag kitolható vele az élettartama valamennyit. Egyébként nem a világvége, mert 60-80ezer Ft-ból meg lehet csináltatni, de akkor is gáz.
2017. febr. 13. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Megbízható mind, nem véletlenül van belőlük sok az utakon. Skodák a világból kimennek, a régebbi Astrák (F, G) szintén nagyon strapásra sikerültek.
2017. febr. 13. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
"A suzuki váltóról cikkek vannak, szervizek vannak rá szakosodva. "
Ja mert azokat a cikkeket mind olyan ember írja akik közelében sem jártak az autónak,ezeket a vezess.hu meg társai újságírókat inkább hagyjuk... Egy ülésàllító gombot nem találnak meg,aztán gyorsan ír egy hazug cikket videóval h "a szar suzuki annyira fapados h még az ülés sem állítható". 3 suzukink volt,most is van egy,és soha nem volt egyikkel sem váltóhiba amivel te állandóan dobàllózól ,pedig 200 feletti kmtert futott autók,nem 60-70. Az elfogult emberek mit " nem akarnak" észrevenni az kb olyan dolog h a mocskolódó,dilletánsok meg azt is észreveszik és vadul támadnak vele,ami nincs is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!