Mik a hibái, kb. milyen költségei vannak egy 2013-as BMW 520D-nek?
Eddig 2009-es Ford Modeo Titanium-om volt 2.2-es diesel. Kb. 30 volt az olajcsere, 150 az elsö-hátsó tárcsa/betét. Kb semmi hibája nem volt.
A BMW-nél mik a típushibák?
Valamint egy gyakorikérdéses válasz, igaz neki 525 van:
BenJohnson nevű felhasználó válasza:
Sok sületlenséget összehordtak itt az emberek. Nekem van egy ilyen járgány és 6 hengeres. 2011 év végéig vagy közepéig még 6 hengeres volt az 525d és csak utána lett 4 hengeres. Egy olajcsere ára amibe beletartozik az olaj,levegő,pollen és üzemanyag szűrő durván 70-75 ezer forint. 8 liter olaj kell bele és ha valami jót akarsz beletenni az 2500/ liter.Ez egy 20-as eddig , most jön a pollenszűrő ami kb 7,5-10k körül van és kettő kell belőle. Eddig 35-40 ezer. A másik 3 úgy 20-25 ezer körül van. Persze mindenből lehet olcsóbbat venni de ha lehet én maradok a gyárinál vagy a gyári minőségű utángyártottnál, azaz gyári beszállító csak nem BMW-s dobozban jön. Erre még rájön egy kis munkadíj és ott van az 70-75 ezer körül. Egy ilyen autó karbantartását ne nézzünk már egy opelhez vagy toyotához. Aki ilyet vesz az számoljon azzal hogy nem olcsó a fenntartása. Nálam 3 éve van meg az autó, eddig 2 dolog romlott el. Az első egy kis ventilátor ami az utastér levegőjét szívta be a hőmérséklet érzékelőhöz az egy 10-es volt. A másik az erősítő , azt mondják hogy szériahiba na az volt 300 ezer.
Egyébként meg vagyok vele elégedve, fogyasztása rövid utakon ez kb 20km-re kell érteni nyáron 7,5 télen meg kb 8,4 szerintem baráti. Hosszabb távon ez lemegy 6,5 és 7 liter közé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!