Valaki megtudná nekem mondani hogy a képen látható használt gyertya állapotából mit lehet kikövetkeztetni a motor állapotára adódóan?
Most cseréltem gyújtógyertyát az autómban persze eredetit, ugyan olyat mint ami gyárilag volt benne. Azt olvastam valahol hogy a gyertya égéstérben lévő részéből nagyon jól lehet következtetni hogy milyen állapotban van az az adott henger. Én nem értek hozzá hozzáteszem, azért kérek segítséget ez ügyben az sajnos hozzá kell tennem hogy egy gyertyaszettnek 30.000km a futása majd cserélni kell ezek 60.000km-t voltak benne. mivel már az enyém az autó így minden elmaradt törődést szeretném neki megadni.
1 és 3 hengeren van a trafó 2-4en meg sima gyertya pipa ez nagyon látszik a kerámia részen.
(Azt már nem tudom hogy pontosan melyik hengerből vannak.)
Képek:
egyik gyertyán talán több a lerakódás mint a többin de ez honnan jött és mi és mikor kitudja már eleve ennyi futás után.
Egyik gyertyán már nagyon látszik csereidőn túl van használva.
Talán két kép volt ahol gyanus a menet már nem lehet teljesen épp, mert nagyon egyenletlenül szineződött el a menetnél.
Azért van 2trafó, mert minden FHP n van szikra, így fele annyi a gyertyák élettartama de nem kell 4trafó.
Érdemes ilyenkor 2polusú belevalót venni az növeli a csereidőt.
Igazából semmi extrém gázos dolog nem látható amiért agódni kellene, az egyiken esetleg az a sok lerakódás, de lehet egyszer jól meghajtották és előtte meg évekig csak alapjáraton jártak városban rövid távon.
60ekm alatt sok minden történhet, még a gázszerelő is megbukhat végre!
ennek tudatában szép gyertyák!
Reméljük nem lesz vele ezután gondod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!