Leon 1.9 PD TDI 150 lóerő chip tuning (optimalizálás, nem teljesítmény) után jobb lenne direktszűrő, vagy a légszűrőház+betét a jobb?
Optimalizált lett,nem tuning...
Azzal kezdtem,hogy nem kell lóerő és nem is izgat,csak hogy a kb 4 ok amivel bementem igaz-e hogy szoftveres gond,és tudják-e kezelni.
~13 le lett a vége ,és +38 NM illetve jobb gázra nem festek fekete csíkot magam után .Nem ezekért mentem,de nem bánt természetesen.
Ha tunerkedni akarok akkor egy standard csomagot kértem volna tőlük a Race-t vagy CT-t +40-50 lóerőért...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Így vettem már.
És érdekel,hogy érdemesebb-e a gyári szűrő+ház,mert világéletemben csak "stock" volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A rigotech oldalán az alábbi áll:
Seat Leon 1.9 TDI PD 1M LE:150 NM:320 +27LE +42NM Az optimalizálásra. Amit te írtál, miszerint 162le, azt a +5-6lovat nem veszed észre amit hozna.
Direktszűrő turbó dízelre nem túl érdemes, télen meg ugye hideg az olaja alig szűr valami koszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!