Motor cserénél mit kell fizetni a motor árán kívül? És milyen engedély kell rá?
Kell hozzá átalakítási engedély,de nem megy ez olyan egyszerűen,mint egy típusazonos motorcserénél.
Sokkal egyszerűbb eladni az 1.4-est,és venni egy gyári 1.8T-t.
Ha át is alakítanád,akkor is többe lenne az egész,mint az 1.4 és az 1.8T Bora együttvéve,és még akkor is csak egy épített vacak marad.
Kell engedély, rengeteg terv, de az esetek nagy részében itthon visszadobják, belekötnek, annyi papír kell hogy nem igaz.. Nem éri meg. Ez mind kiló pénz, a motor még hagyján, az a legkevesebb.
Megpróbáltunk mi is egy ilyen projektet, de nem leányálom! Vehettünk volna abból a pénzből egy tényleg nagyon jó autót, amilyet akartunk kihozni, hiába sikerült, szeretjük de még egyszer nem. Tehát nálunk a motor 300 volt, de 1,2M még elment a sok apróságra, munkadíjakra és nincs papír ebben az összegben! Csak egy felújított motor és minden tartozéka a motortérben! 1 év alatt lett meg, addig másik autó kellett az élethez.
Mivel nem típusazonos az alkatrészek sok helyen nem fognak stimmelni, forgalmival nem lehet hozzá szerezni gyárit kivéve ha a szerelőnél pl van egy ilyen épp, súlyos gonddal akkor arra a számra tud rendelni. A szerelő aki ezt vállalja sem olcsó, 3-600E a munkadíj ennél ha elsőre minden simán megy. Ha motor ismeretlen akkor előjöhetnek gondok vele, amik általában nem a filléres gondok. Csonkállványtól hajtókarig lehet bármivel gond és mindenhez hozzá kell nyúlni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!