Ha az ember szeretne venni egy használt autót mi az amit a legjobban meg kell hogy nézzen minden esetben hogy jó-e és körülbelül mennyi km az amennyi még belefér hogy te is beletolj párat?
Mindenki úgy gondolkozik, hogy fúú, kevés kilóméteres legyen, mert akkor nem kell rákölteni majd semmit. Ez nagy hiba, az autózás mindenképpen pénzbe kerül, az autóra költeni kell, ha százezreket akarsz beletolni. Sokan vesznek nagyon drágán 140-180 ezerre visszatekert autókat (drágák a kilóméter miatt), aztán utána mégis rá kell költeni, mert valójában 300 ezer van bennük.
Én, és még más ismerőseim is, azt a stratégiát alkalmazzuk mostanában, hogyha már nincs pénz fiatal autóra, akkor veszünk ilyen 300-400 ezer kilóméterest potya pénzért, és ráköltünk egy jó nagy összeget, hogy tuti üzembiztos legyen, ha esetleg még kell közben valami, természetesen azt is cserélem. Aztán pénzügyileg ugyanott vagy, mintha vettél volna egy olyat, aminek 150 ezret MUTAT az órája. Viszont én tudom, hogy a 400 ezer kilóméteresemben mit cseréltem, és hogy mivel nem lesz gond egy jó darabig.
Na de mindenki másképp csinálja.
Állapot szerint kell vásárolni, nem km. szerint. Pl. Hiába tényleges a 70e futásteljesítmény egy turbós dízelautóban, ha azt valami tökfej napi 5-15 km használattal hozta össze,folyamatosan hideg motorral.
Ugyanez fordítva igaz egy autópályán összehozott 350e km-re, ami jellemzően német és kiváló állapotú. (na ezt szokták 130-ra visszatekerni) :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!