A férfiak többsége miért egy fullos autóról álmodozik, miért nem egy ezres sportmotorról?
Részemről midníg egy saját benzinkútról álmodtam!
Akkor már nem számít milyen kocsit veszek hozzá ;)
Mert az autó (Budapestet kivéve) elengedhetetlen a normális életszínvonalhoz.
A sportmotor pedig pont olyan hobbi, mint pl a lovaglás. Viszonylag kevés embert érdekel, azzal közlekedni nem praktikus.
Nem mellesleg csajozni is nehéz vele, mert nem nagyon mernek felülni mögéd (teljesen jogosan)
Fullos autó meg ezres sportmotor? He?
Nekem csak a valamiért furcsa autók tetszenek, de van "normális" autóm, mármint 10 év körüli, elfogadható állapotú, üzembiztos kombi. Motorból meg nagyobb köbcentis veteránok mellé van 125-ös 4 ütemű. És így kb. jól is vagyok.
Egy Saab 99 vagy régi 900, Renault 4 (vagy 1983 előtti 5-ös), Matra Rancho, Opel Rekord B, Peugeot 504, 74-81 közötti Corolla vagy bármilyen kicsi japán pickup (Datsun, Hilux 83 előttről) még elférne a garázsban... :D
Én meg a praktikusság híve vagyok. Ezért egyikről sem "álmodozok".
Ha az autó kényelme, melege, és teher/személyhordó képessége kell, akkor beülök a jó ronda kis fiat puntomba.. Elvégre az is elvisz A pontból B pontba, a forgalom miatt meg úgyis felesleges lenne húzatni.
Ha meg az kell, hogy városon belül eljussak GYORSAN valami üzletbe, vagy elmenjek valakiért, vagy beérjek munkába.. S nincs nagy hó, vagy tükörjég.. Akkor ott a 125-ös kis robogóm, amivel városon belül akármilyen fullos autót lealáznék bármikor. Hiszen használhatom a buszsávot, elmehetek két álló kocsisor között, és ott parkolok ahol csak akarok.
Tehát ja, mit mire.. Nem a robogómmal fogok elmenni vidékre párommal télen, de nem is az autómmal fogok a városban tötyörögni a dugóban 40fokban nyáron.
Szóval én egy praktikusabb nagyrobogóról álmodozok amiben van bőven hely, és szépen tele tudom pakolni, de azért elférek még vele két autó közt. :D
Amúgy ha meg az élvezeti faktort nézem, akkor valóban a motorok nyernek. Ott közvetlen kapcsolatban vagy a géppel, érzed a morgását, rezgését, hallod ahogy belobban a benzin, érzed az égett benzin szagát. Érzed ahogy a váltó szépen simán bekattan a helyes pozicióba, és ahogy felengeded a kuplungot, érzed a fogaskerekek apró rezzenéseit.
Érzed a szelet, ahogy arcon csap, érzed a természet illatait, a fák árnyékait...
Autóban meg el vagy szigetelve mindettől, és jól be vagy zárva, egy hangszigetelt dobozba.
Annak is vannak élvezeti értékei, de teljesen mások. Az szerintem inkább a kényelemről, és a luxusról szól. Míg egy motor a szabadságról, és a tapasztalásról.
"Míg egy motor a szabadságról, és a tapasztalásról."
16-os vagyok
Ez a nagy motorosok dumája, pedig nagyon nem igaz. A motor tényleg nagyon jól elhiteti veled, hogy szabad vagy, pedig qrvára nem vagy az :) Egy autóval sokkal szabadabban el tudsz indulni bárhova, esőben, szélben, fagyban, úgy, hogy 200 km múlva nem fog elfogyni az üzemanyagod, és még egy táskát is tudsz magaddal vinni, vagy kettőt.
Mert -10 fokban befagyna a seggem és semmi kedvem hóesésben/ónos esőben motorozgatni 450 km-t autópályán minden héten!
Ha épp nem kell "pályáznom" akkor is a napi 100-150 km alap..nem szeretném kipróbálni motoron!
Minden időjárási tényező között a kocsi full kényelem..:-) A motor nem!
Olyan meg a világba nincs, hogy én 1-2 hónapot ne vezessek még 2 nap is megterhelő, mert elvonási tüneteim lesznek és vezetni akarok! :-)
Nekem ezért nem optimális a moci!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!