Mitől lehet, hogy üresben hiába nyomom a gázt, nem megy a fordulatszámmérő a 7-8 ezres piros tartományba, hanem 6-6,2nel megáll. Normális ez? Vagy gond ehet vele? Be 1.6 benzin
Ne IQ fighterezd a 7-est, nem ő pörgeti szét üresben a motort.
Legalább hidegen csináltad?
Nem vagyok hülye, de fingom sincs mennyit forog a kettes Golf motorja.
Szar olasz, szar francia, szar japán. Bezzeg a fosvágen a 30 éves motorjával... Vicces gyerek vagy te.
Hogy jön ide a kettes golf motorja?
Egyébként a titok az, hogy egy utcai, hétköznapi autóba felesleges pörgős motort rakni, csak átok lesz. Adott lökettérfogatú motorból mindenki nagyjából hasonló forgatónyomatékot hoz ki. Ezen belül a karakterisztika szabja meg, hogy az a motor hány lóerős lesz. Ha a forgatónyomaték az alsó fordulatszám tartományban magas, akkor a lóerő kevés lesz a papíron, de egy kellemesen autózható, nyomatékos motort kapunk. Ha a nyomatékcsúcsot a magas tartományra hangolják, akkor lesz egy csodaszép számunk lóerőre, de az alsó tartományban veszítünk, ezért a hétköznapokban az autó lomhább, rugalmatlanabb lesz.
Ezt lehet mérsékelni a változó szelepvezérléssel, aminek ez a célja, hogy szélesebb tartományban legyen jól használható az autó.
Nagyjából az öntött blokk lehet esetleg közös a motorokban, ami semmit nem jelent. Nem mondom, hogy űrtechnikát raktak köré a kétezres évek elejére, de teszi a dolgát.
Ennél sokkal nagyobb szégyen a Fabiák és Fiesták nyomórudas motorja, amit ebben az időszakban még használtak. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!