Miért írják 8000-ig a fordulatszámmérőt sok autóban, ha már 6500-tól piros mező van?
És ráadásul a teljesítménymaximum is 6500 alatt van.
Van értelme 6500 fölé pörgetni? Szerintem nincs.
A vízhőfoknak sincs értelme 110 fok fölött, meg az üres benzintanknak sincs értelme.
A mérőműszer nem azért van, hogy azt mutassa, mit érdemes. A mérőműszer azért van, hogy a mért értékeket megmutassa.
Minden műszert úgy készítenek, hogy hiba esetén azt is mutassa...például, ha nem tilt le valami csoda folytán, te meg tolod neki rendesen, esetleg belemehet akár hétezer fölé is..a vízhőmérséklet is mutathat 110-et, akkor már tudhatod, hogy épp főzöd a motort.
Nincs értelme üveghangig pörgetni, de pörgetik..
"Sok autó leszabályoz 6500-nál, úgyhogy még csak bele se tud menni a mutató."
Ha meg belepiszkálsz az elektronikába (pl. chiptuning), akkor egyből megváltozhat, és akkor mit csinálnál? Vennél új műszeregységet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!