Lenne Európában jövője a kei-car jellegű kategóriának (végül is a moped autók szabályozásának)?
Tehát mint tudjuk, japánban nagyon szeretik a kei carokat, mivel kevesebb adó, és a többi
Emellett elég praktikus kis jószágok is
A kérdés: Európában ez élhető lenne-e? Bár tudom hogy a mopedautó hasonló elven működik, de eléggé szabályozatlan az egész kategória, s sok országban (köztük itthon is) a levegőben lóg.
Nem profitálhatnának az ilyen autók terjedéséből a szűk, Európai városok?
A kei car nem egyenlő az európai mopedautóval. Ugyanúgy kell rá engedélyeztetés, csak sokkal olcsóbb a tartása az adókedvezmények miatt. Műszakilag is erősebb konstrukció - bőven mehet autópályán (még ha nem is túl gyorsan).
Egyébként a Daihatsu épp pár éve vonult ki az európai piacról, mert a kutyának nem kellettek az autóik - pedig tán a legtakarékosabb és legmegbízhatóbb autókat gyártották olcsón, ami elvileg elég nagy marketing a mi piacunkon. Most mindenki óriási SUV-ket meg crossovereket gyárt, a klasszikus kisautó gyártók (Peugeot, Fiat, Seat) is tendálnak ebbe az irányba. Az európai piac egyre inkább kezd elamerikanizálódni - s ezzel azt hiszem meg is válaszolható a kérdés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!