A Suzuki Grand Vitarám 2. 0 HDi 2001 évjárat hideg időben (-10 - 20 °C) nehezen indul, először az első majd a második majd a harmadik és később a negyedik henger indul. Csak a második, harmadik indításra sikerül beindítani. Mi lehet a gond?
Valakinek van Grand Vitarája tud segíteni vagy tanácsot adni mi lehet a hibája? A fűtés az katasztrófa a szélvédő bepárásodik ,ha nagyon hideg van még meg is fagy.
Nemrég vettem második autónak v horgászatra és nincs tapasztalatom Suzukival kapcsolatban. Tudna valaki segíteni tanácsot adni ,hogy ezeket a hibákat eltudnám hárítani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az elég hihetetlen hogy te ezt igy pontosan megtudod állapitani hogy igy indulnak a hengerek. ( 1., 2., 3., 4.,)
Az hogy egyenlőtlenül indul, az lehet.
A fűtést meg állitsd külső levegő keringetésre és nem fog bepárásodni. Persze át kell nézni mert nem szabad hogy ne melegedjen.
A hengerek nem 1.2.3.4. sorrendjében indulnak , csak azt akartam írni ,hogy nem egyszerre indulnak. Mi lehet az oka ?
Van egy VW Passatom 1.9 TDi az egy pöcre - 20 °C -ban.A hűtőfolyadék szintje OK.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Műszaki hibára gyanakszok ezért el kellene vinni egy autószerelőhöz.
Hogyha nem szeretnéd elvinni szerelőhöz az esetben javaslom az "odin féle" módszert az még kivitelezhető otthon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Először az izzítógyertyákat kellene ellenőrizni, a nem megfelelő fűtést pedig a termosztát nyitva maradása is okozhatja. A Grand Vitarákat Peugeot és talán Mazda dízelekkel szerelték, a motorkódból megmondható melyik van benne. Egyébként mindkettő megbízhatónak számít.
Sok információt találsz itt:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az izzító gyertyák hibája az lehet az egyik oka, ha nincs olyan hideg akkor gyorsabban beindul.
A motorral kapcsolatosan 2000- től 2005 -ig PSA az az modernebb HDi Peugeot - Citroen motorral látták el a Grand Vitarákat. előtte RF tipusu Mazda mororokkal voltak felszerelve. az enyémben HRZ 2.0 HDi 8 szelepes motor van.
később HRW 16 szelepes motorokat szereltek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!