Nagy a hó, Lada Nivat akarok átalakítani, hogy IFA felfüggesztést rakok alá. Csinált már valaki hasonlót?
Felfüggesztés megerősítés, vagy futóműátalakítás esetleg padlólemez,vázmegerősítés, volt már olyan aki ilyet csinált hobbi célra a kocsiján?
Autószerelő ismerősöm szerint max egy heti munka délután,és kész is lesz.
Azt akarom, hogy az IFA-nak a felfüggesztését, és mindent, ami a kereket tartja, átrakni, átszerkeszteni a LADA NIVA-ra, és így megemelkedik vagy 30-40 centit, így majd tudok kimenni a határba, ha sók a hó, ha esik az eső.
A Niva alapból se alacsony, ahol az elakad ott a magasabb verziója is el fog, vagy az Ifa kerekeit is rá akarod tenni? Mert azt meg se mozdítja az 1.7-es motorja.
Semmi értelme ennek így, annak van ha kis hasmagasság növelés lenne offroad szettel, nagyobb, szélesebb kerék alá, első-hátsó difizár és akkor van egy komoly terepjáród, csak árban az autó ötszöröse.
Most komolyan azon gondolkodok, hogy ez komoly kérdés-e. Ha még amerikában lennénk, akkor annyira nem lenne meglepő, ott sok mindenre tesznek nagy kereket.
De itt sok értelme tényleg nincs, ahol nem megy el alapesetben a Niva, ott már az se fog segíteni rajta, ha meg van emelve.
Na meg ennyi erővel már nem is IFA kéne, hanem rögtön egy Kraz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!