A Simson S51-nek a generátora egyen, vagy váltófeszültséget termel?
Ne modernizáld az elektromos rendszert ha még azt se tudod megállapítani, hogy nincs generátora!
Sőt még azt se hogy egyen vagy igyon vagy váltó feszültség.
Hú haver! Te tényleg ne nyúlj hozzá, ha ennyire sötét vagy a járműszereléshez!
1. A generátor mindig váltakozó feszültséget termel, amit aztán a járművekben, diódák segítségével alakítanak egyenárammá.
2. A dinamó termel egyenáramot. Emlékeim szerint a simsonban is valami hasonló van.
El nem tudom képzelni mit akarsz modernizálni egy simsonon. Hacsak nem valami gagyi ledes kacatokkal akarod telepakolni...
a szimó generátora váltóáramot termel(úgy mint Paks), amit dióda egyenirányít a töltéshez.
Dinamót évtizedek óta nem alkalmaznak (új)járműveknél
Addig oké, hogy váltó de nem "klasszikus generátor", mert ugye külön tekercsek vannak külön körökre.
Fejből már nem emlékszem hogy melyik tekercsről mi megy de emlékeim szerint egy a gyújtás egy fényszóró és egy a maradék talán? Indexeshez kellett aksi meg asszem volt egy soros dioda az aksi töltéshez? Tudja a fene rég láttam simsont.
Eleve mivel terheletlenül a tekercsek feszültsége nagy fordulaton üresben megpörgetve simán 50volt is lehet így kellene egy szabályzó is. Tekercsekből is volt több féle menetszámú és a rossz menetszámúnál van hogy vagy alig ég az égő vagy kiég odapörgetve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!