Minden Mercedesnek -valamiért- pont 190ezer km körül áll meg a km órája eladás előtt?
Ez a kérdés úgy hangzik helyesen: Minden autónak pont 190 ezernél van az órája?
Igen, mert az emberek bár az ilyen oldalakon is kimutatják mekkora fotelautószakértők, de a mai napig Km óra állás alapján választanak autót.
Azzal nem lenne baj hogy km óra állás alapján választanak autót legalább részben. Az a baj inkább hogy az emberek fejében az van hogy egy mai autónak szerintük 200-300e km után vége. De nem így van.
Azokkal az anyagokkal amiket már vagy 20 éve használnak a fejlettebb német és japán autókban és a modern motorolajokkal már észrevehető kopás és probléma nélkül megtehető félmillió km vagy még több. Már 100 ezer km alatt cserélni kell sok autóban a futómű egyes kopó alkatrészeit úgyhogy eleve egy 200-300e km-es autóban már úgysem az eredeti futómű alkatrészek vannak. Az alvázat és a karosszériát szemre át lehet vizsgálni vagy meg lehet kicsit ütlegelni és látszik ha rozsdásodott vagy ha a rozsdára festettek rá.
Az emberek többsége a mérhető számokat nézi és a km az. Ez már nem fog változni. Legfeljebb majd akkor ha az elektromos autók nagyon elterjedtek lesznek. De akkor meg az akkumulátorok állapota lesz az ami minden használtautó vásárlót érdekelni fog és akkor is kell majd az embereknek valami mérőszám ami alapján eldöntik hogy mennyire lehet már használt az az autó. Hogy mennyiszer volt feltöltve az akkumulátor és meddig tart még ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!