Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen nyerges vontatót...

Milyen nyerges vontatót vegyek billencs munkára?

Figyelt kérdés

Homok és sóder szállítás napi 500km kell menni!

Vagy tudtok valami kamionos fórumot ahol utánna tudnék olvasni az egyes márkáknak és tipusoknak!


2017. jan. 10. 19:10
 1/9 anonim ***** válasza:
Csak is a Scania
2017. jan. 10. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
+1 Scania
2017. jan. 10. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
"kell menni"? honnan hová? Vagy ez nem megrendelésfüggő?
2017. jan. 10. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Nem is néztem a többi kérdést, de nekem is a Scania ugrott be egyből. Vennék egy 2007-2008-as R560-ast, egy király V8-as motorral, rá egy "straight line" kipufogót, és hadd szóljon. El is képzeltem a múltkor magamban, hogy vennék magamnak egy ilyet, csak nekem nem lenne munkám vele a környéken.
2017. jan. 10. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
49%
Nocsak, a Kamazt is eladtad?
2017. jan. 10. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Itt a sok óvodás, aki nemhogy billencset nem vezetett, de még jogosítványuk sincs!

scania, scania, +1 scania....

Hagyjuk már ezt a scania hülyeséget... ezek ovisoknak, meg az ovis szintet meghaladni nem képes sofőröknek a dumája.

Ha billencsezni akarsz, akkor eleve olyan vontatót keress amire a hidraulika rendszer fel van már szerelve! A második legfontosabb dolog, a saját tömeg! A billencses munkánál az elszállított motyó tömege után fizetnek. Ha veszel egy csiricsáré kocsit, haszontalanul nagy motorral, akkor a saját tömege fog nőni a kocsinak, értelemszerűen az elszállított áru mennyiségének a kárára. Akár egy tonna különbség is lehet vontató, és vontató között. Nálunk most került eladósorba egy 440-es MAN TGX. Olaszországba hordtunk vele gabonát. 26500 kg hasznos terhet tud vinni legálisan. A DAF-ok pedig csak 25600-at, mert majdnem egy tonnával nehezebb az önsúlyuk az MAN-nél.

A harmadik dolog, a pótkocsi. Ha sódert, homokot akarsz szállítani, akkor az acélplatós előnyösebb, mert kevésbé sérül, és kopik.Kb. 30m3-es puttony elég. Gabonánál az alumínium platós a jobb, mert az sokkal könnyebb az acélplatósnál. Ennek a kapcitása 50-55 m3-es legyen legalább.

2017. jan. 11. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Nyugi, én vezettem már kamiont nem is egyet, és pont azért mondtam a Scaniát, mert az legalább picit élvezetes is, ha már erre költi a pénzt.

A súlyban igazad van. De ezzel az erővel egy szar Renault Premiumot kéne vegyen, mert azt hiszem, az a legkönnyebb. De ilyet csak a nagyon spórolós cégek csinálnak, ha az ember magának veszi, csak nem szivatja magát ilyesmivel.

A DAF az tényleg jó, de ha már belefektetsz, akkor miért ne legyen egy igazán jó kamion?

Amúgy mindegy is, a kérdés sem túl reális szerintem.

2017. jan. 11. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Kicsit én is már utánna jártam a dolgoknak és a MAN vagy a DAF vagy esetleg még a VOLVO márkák között keresgélek de nem tudom hogy a kéziváltós vagy a automata lenne ideálisabb elég sok automata váltóst hírdetnek.
2017. jan. 11. 17:13
 9/9 A kérdező kommentje:
Az Iveco és a Renalt kamionok miért olyan olcsók?
2017. jan. 11. 17:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!