Robi92xxx kérdése:
Mentem 90 el és levettem a gázrol a lábomat és nem lassított. Fékeztem kinyomtam a kuplungot és felment 4000 re az alapjarat lealitottam de utana se javult csak többszörös probalkozasra. Minusz 10 fok volt reggel (opel astra g) mivel lehet a baj?
Figyelt kérdés
2017. jan. 6. 19:30
1/4 anonim válasza:
Beakadt az automata szivato, vagy egyszeruen csak annyira hideg volt a motor, hogy meg nem allt vissza normalis alapjaratra.
2/4 cselez válasza:
Nincs a G astrán semmilyen szivató!!! A vezérlő egység szabályozza az alapjáratot! Az egyik fontos bemenő info. a vez.egység számára a hűtőfolyadék hőmérséklet szenzor által mért érték. Ez nagyban befolyásolja az alapjáratot. Ha a "hőgomba" tönkremegy elképzelhető, hogy valótlan értéket ad az elektronikának. Általában ez pont ilyen időjárási körülmények között szokott előfordulni. A legcélszerűbb lenne diagnosztikai műszerrel kiolvasni a vezérlőből a hűtőfoly. hőmérsékletet, de pont akkor amikor a hiba jelen van. A irreális értéket mutat pl.: -40 fok akkor hőgomba csere.
3/4 anonim válasza:
Vagy lehet alapjárati szabályzó megragadása is.
4/4 Beviz Elek válasza:
Akármit mér, 4ezerig nem pörgeti fel a motort az elektronika. Ott valami beragadt. Ha mostmár jó akkor ne izgulj, ha újra előfordul akkor lehet keresni a hibát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!