Bmw 1-es első autónak jó választás?
118d vagy 120d,ami szóba jöhet. Kb heti 400km-t használom. Automatát akarok,de nagyobb eséllyel lesz kézi.
Tetszik az új Ford Fiesta is ,de őszintén mem az kéne.
Vagy milyen autót ajánlanátok max 10 éves korig?
Első autónak általában nem érdemes feltöltött autót venni,mert jellemzően nem a friss jogsis az,aki hosszú távokra használja az autót.Városba,ráadásul egy zöldfülűnek nem okos dolog egy feltöltött motor.Régebbi 1.9 TDI,vagy benzin részről 1.8T és hasonló megbízhatóbb darabok még elmennek,de ezek nem 10 évesek.
Heti 400km az havi 1200,tehát még 20 ezret se mész évente.Innentől hülyeség a dízel.
Valami 1.5-2.0 japán szívóbenzint vennék,attól függően hogy mekkora kasztniban és hogy hol/hogyan használod.
Az 1-es BMW meg amúgy is hát....izéé..kerülném.
Ha 10 ezret menne évente, mint én, akkor nem kéne dízel, de a 20 ezer már bőven az a kategória, ahol bőven vehet dízelt.
Ha tetszik, vedd meg nyugodtan, bár szerintem az 1-es széria annyira BMW, mint amennyire az A-class Mercedes.
Heti 400km, hol? városban vagy pályán?
Egyébként az 1-es bmw nem túl olcsó, se a fenntartása. A 20d motor vagy bejön vagy nem.
Számolj magasabb fenntartási költségekkel, télen csúszkálhat a fara, ami élmény, de nem mindenki szereti és tudja kezelni. A motorokból nem tudom ez most melyik, mert a 160 ló körüli 20d még jó, az utána lévő lánc problémás.
Ekkora távra, ha nem hosszú távokból áll össze, tényleg jobb lenne egy szívó benzin.
1es BMW olyan siralmas, mint az A merci!
Ingyen se kéne, ettől még lehet jó kocsi is, de nem illik rá a bmw embléma!
"Valami 1.5-2.0 japán szívóbenzint vennék"
Én viszont nem vennék Suzukit 1999-es évjárattal 250 000Ft-ért,csak mert olcsó és akkor az enyém,mert nem hiteles meg A-ból B-be elvisz.. Se formája se kinézete belül vagy kívül 0.
Nem gondolod,hogy a családban lévő új Skoda Octavia és Wolksvagen Passat 6-os mellé,majd 20 éves suzukit veszek..
Nekem nem az a célom,hogy vegyek egy szürke unalmas kocsit,amiért még fizetnek,hogy elvigyem,meg mert az enyém lesz és nem banki alapon kerül fizetésre meg az olcsó alkatrészei miatt..
Se japán,se kínai se 1.5-ös motorral meg semmi kis motorral. Egyszer vezettem egy 1.2-es Opelt, ott ahol 130-al lehet menni ott örültem ha 70-el mentem utána fékezni kellett..
A szomszéd utcába van egy e91-es 3-as. Kb ugyan akkora távra használják,mint amit én írtam. 2006-os évjárat 2,6 millióért vették talán 2014-ben. Fenntartásáról annyit mondtak,hogy drága,de megéri. Viszont azt,hogy dízeles,már bánják. Az e91-es jobban tetszik,mint az e90,de Touring nem kell nekem,mert felesleges akkora kocsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!