Leblokkkolt a kormány, nem tudtam fordítani, mitől?
Fékeztem, mint mindig, kanyarodtam volna be a főútról és egyszer csak nem tudok kanyarodni, mert a kormány nem fordul. Semerre. Leállt a motor is magától. Újraindítottam és jó lett. Eddig egyszer korábban fordult vele ilyen elő, amikor nagyon lassan mentem, szintén kanyarodáskor egyszerűen leállt a motor, a kormányt nem tudtam fordítani. Kiszálltam, és míg a kormány egyenesben volt, a kerék 45 fokban el volt fordulva. Újraindítástól szintén megjavult.
Mi lehet a baja? Én szervóra gyanakszok, de ilyen összesen kétszer fordult elő 3 hónap alatt. Amúgy a kocsi félmillió kilómétert futott és hetente megy több, mint 500 kilómétert és általában nincs vele gond.
(2001-res mondeo)
Szerintetek?
Ha bénázol és a leáll a motor,akkor nincs se fék se kormányszervó,így kb tekerhetetlen a kormány,főleg ha éppen csak gurul az autó.
A motor meg azért állt le,mert gondolom kinyomott kuplunggal kanyarodtál,és a fékezés,kanyarodás egyszerre úgy megterhelte a motort alapjáraton,hogy lefulladt.
Tehát akkor annyi lehet az egész probléma, hogy alacsony a fordulatszám és lefullad, utána blokkol a kormány?
Hát ez érdekes lenne, mert általában nagyobb lendülettel fordulok, mint kéne, a másik furcsa dolog, hogy kormány állása és a kerék állása nincs összhangban. Persze, betudható az én bénázásomnak, reméljük csak ennyi, de pont ezért nem akarok szerelőhöz rohangálni, mert ha tényleg csak ennyi lenne, akkor felesleges.
3 hónap alatt csak két életveszélyes helyzet? Hát ez tényleg remek, valóban nincs vele gond!
A kormányt szervó nélkül is kéne tudnod tekerni, csak nehezebben, de ennek mielőbb járj utána, mert nem játék.
Nem kormányzár,mert ahhoz ki kéne venni a kulcsot.
Szimplán annyi a baj,hogy az autód nem mindig tartja meg az alapjáratot (ismétlem,kanyarodáskor és fékezéskor terhelődik a rásegítések miatt),majd lefullad,és mivel egy 1.5 tonnás autóról van szó,amit szervóval terveztek,így nem tudod elfordítani a kormányt.
Rengeteg olyan autó van,aminél álló motornál,álló helyzetben nem tudod eltekerni a kormányt.
Nem kéne kinyomott kuplunggal kanyarodni,és akkor nem lenne ez.
"Az alapjárattal problémák vannak. Alapjáraton az egyik dugattyú nem úgy jár (de csak hideg motornál) és volt, mikor el is szállt, de az meg lett csinálva, viszont ez fennmaradt. Egyébként benzines mondeoról van szó."
Ez meg igazolja is amit mondok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!