Peugeot 405 GRX 1.8 TD 1992 90LE mi baja lehet?
Nagyon rossz lehet ilyenkor fűtés nélkül, de megpróbálhatnád lelégteleníteni a fűtőradiátort. Igazán nem nagy feladat.
A fűtés csövek vékonyabbak mint a hűtő felé menők és onnan ismered fel, hogy az utastér felé megy 2 db, majd a motortér közepe tájékán átmennek az utastér felé.
Namost az egyikben kell lennie egy enyhén megvastagított résznek amiben található egy laposabb fejű műanyag csavar besüllyesztve. Recés a széle körben, a közepén pedig bevágás van a csavarhúzó számára. ezt kell kitekerni, a kiegyenlítőt pedig megnyitni, esetleg belefújni kicsit, hogy a nyomás a légtelenítőn keresztül tolja ki a fagyállót. Mikor folyik a víz a lyukon akkor megtartani a nyomást és közben kézzel visszatekerni a légtelenítőt. Ha utána lesz fűtés akkor ismét érdemes elgondolkozni, hogy miért levegősödött le. :)
2017. jan. 5. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
12/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a seggitséged kedves vagy :) most értem hazza a munkából kicsit később pihenés uttán megnézem minden képpen,mert attól tartók igazadvolt és lehet h télleg a hengerfejel lessz a gond,mert hazának 2x leállt magától a motor és erőssen rángatótt..de simán elindult uttána majd elkeztem gurulni es benyomott kuplungalis elkezdett rángatni es ujból leállt..uttána simán jőtt hazáig..nagyon bosszant..miást túdok felhivok egy szerelőt..és meg nézetem velle..adig leteszem az autót es a fuvarom meg megoldom valahogy munkába..hitelbe...kősszi még egyszer a válaszod :) és további szép napot :)
Mint már irták ha belefolyna a folyadék az égés térbe, ami nem valószinű, na akkor hosszú állás után nem tudnád beinditani. De ha menetközbe leáll , rángatva , aztán meg simán beindul, akkor köze nincs a hengerfej vagy tömités hibához.!!!
2017. jan. 6. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
14/15 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszodat :) hát remélem nem valami nagy baj,mert már én nem értem az egészet :) de majd átnézetem és majd kiderül minden,mert bosszant a dolog mert most van nálam 3hete az autó..és már fogalmam nincs milehet vele..meleg motornál nyomja a vizet ha a kiengyelito tartály optimálisan van tőltve ha nincs,mert nem tudok utána tőlteni sajna igy meleg motornál nem nyomjaki,de leállitást kovetöen még nem lehet láttni h csöpögne alatta a viz..de 8óra állást követöen kis foltocska van az autó alatt,hütöviz,mert arrol az oldalról csöpög..és ezek melett nem melegszik túl az autó,de füttés amiota nálam van nincs az autóban..most meg leis állt magátol 2x a motoris..szall én már semmit nem tudok skacok :) majd szerelö megnézi nekem és majd ha valami még tőrténe a kis autóval írok :) mindenkinek nagyon szépen köszönöm a válaszokat nagyon sokat seggitettetek :) remélem hamar megoldodik ez a gondomis :) további szép napot nektek :)
15/15 A kérdező kommentje:
Sziasztok :) hátha még nézi valaki ezért leírnám hogy mi változott azota kb semmi..elvittem szerelőhöz 15km t utaztam oddáig és mikor odda értem a szerelő lekapta a kiengyelitő tartály sapkályát a viz meg bugyborékolt meg egy nagyot sziszent..erre rávágja h hengerfejrepedéses +100ezer ft ér megcsinálja..szétsem szedte semmi csak rávágta..igy hazza hoztam(nincs enyim) most azotta a hóban áll szegény,de ilyen hidegbenis pőcc-rőff ahogy szoktál mondani könyen elindul :) sztem csak tőmitéslessz..miást lessz olyan hétvégém hogy nem kell dolgoznom,szétszedem és akkor majd kiderül mitőlvan ez :) ha télleg hengerfejes akkor neten kereshetek olcson..találtam is egy 405 ös 1.9D és az eladó szerint jó az a hengerfej az én 1.8TD s motorromra :) ez menyiben igaz? messzevan helyileg az eladó igy szemelyes átvétel nem lehetséges :)
Kapcsolódó kérdések: