Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Peugeot 405 GRX 1.8 TD 1992...

Peugeot 405 GRX 1.8 TD 1992 90LE mi baja lehet?

Figyelt kérdés
Peugeot 405 1.8 TD 1992 90LE . Az alábbi problémát csinálja az autó hogy 15km uttán 70-80fokos viznél folyik valamiért a viz a hüttöből de csak mig lenem hül teljesen uttána nem folyik. és füttés sincs az autóban. De voltmár olyanis hogy a mutató szerint felfort a viz az autóban. De semmi jelle nem volt hogy fellfort volna megfogtam kézzel a hüttőt jég hideg volt. Csak meleg motornál nyomja a vizet. A kupakot lecseréltem, de minden maradt a réggi. Fagyáloval tőltve van. Mi a fene baja lehet? üdv válaszokat ellöreis köszönöm további szép napot.
2017. jan. 4. 06:55
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Jah és még anyit hogy a vizet a kiengyelitő tartály tulfolyoján nyomja :/ a hüttö ahogy én néztem nem lukas.. :/
2017. jan. 4. 06:59
 2/15 anonim ***** válasza:
A motorba felmelegedhet attól még a hűtőbe nem. Termosztát is lehet rossz. Rosszul kering a folyadék benne.
2017. jan. 4. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:
És ezért nyomja mindig meleg motornál a vizet? :/ kösszi a válaszod :)
2017. jan. 4. 08:46
 4/15 anonim ***** válasza:
Inkább azt mondom hogy NYOMHATJA.
2017. jan. 4. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Akkor termosztát csere uttán kiderül hogy elehagya ezt a betegséget :) köszönöm szépen a gyors választ :) további szépnapot :) remélem télleg a termosztát gané :))
2017. jan. 4. 12:43
 6/15 cselez ***** válasza:

Sajnos ez hengerfej hibára utal egyértelműen. Az égéstérben keletkező nyomás bejut a hűtéskörbe, ahol jelentős buborék képződést és nyomás növekedést okoz. Emiatt tolja ki a fagyállót a túlfojón. Persze a legmagasabb ponton összegyűlik a gáz és kiszorítja a fagyállót, emiatt nincs fűtés.

Sajnálom, ez rossz hír, de ha szerencséd van egy hengerfej tömítés cserével megoldódik. (leszerelés után a hengerfej alapos vizsgálata szükséges!)

2017. jan. 4. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:

Én azért elsőnek csak a termosztátot nézném meg.

De még , igaz azóta gondoltam rá, hogy a vizpumpa is lehet rossz. Persze hengerfej probléma is benne van.

2017. jan. 4. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
de ha hengerfejes lenne akkor a kipufogon távozna valamenyi viz nem? es nálam a kipufogo csont száraz..énis gondoltam a hengerfejre ezvolt az első h le elenöriztem..de semmi jele h folyna valami se olaj se viz..nem nagyon értek hozzá..de ha az égésterbe jut a viz akkor romlott volna a teljesitménye az autónak valamiem szinten..de szerintem elég jólmegy..napi 35km t uttazók a munkám miatt..70-80c°nem megyfel a vize..csak 1x volt h felfort..többször nem..és remélem h csak a termosztát miatt nincs füttésben..mindenkinek nagyon szépen köszönöm a választ..még csak anyit hogy ha a keringetö szivatyut hogyan tudom le ellenörizni? üdv szép estét mindenkinek :)
2017. jan. 4. 22:25
 9/15 cselez ***** válasza:

Ha a kipufogón víz távozik akkor már nagyon nagy lenne a baj. A hengerfej hiba úgy kezdődik, hogy egy tűhegynél kisebb rés keletkezik a tömítésen, vagy repedés a hengerfejen, de a peu.-ra nem jellemző a repedés, viszont a tömítés ilyen korban már gyakran szétrohad.

Tehát a lyuk annyira kicsi, hogy a víz nem folyik bele az égéstérbe, viszont a gáz már kiszivárog rajta. Aztán ez a lyuk idővel egyre nő, és a végén már beleszivárog a fagyálló is. Na ekkor már elég nagy a baj, mert leállítás után teleszivárog az égéstér és mivel a folyadék összenyomhatatlan, a reggeli első indításnál hidraulikus ütést kap a motor, emiatt pedig elgörbül a hajtókar, ami motorcserét eredményez általában.

(Én cseréltem emiatt már több motort is).

De ez csak az én véleményem, a többi a te dolgod. Ha járó motornál leveszed a kiegyenlítő sapkát, nem szabad buborékolnia! Ha folyamatosan jönnek a buborékok, akkor nekem van igazam. Drukkolok, hogy ne így legyen.

2017. jan. 5. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
hmm azért majd megnézetem egy szerelövel,de addig valamivel munkába kell járnom..és most az anyagiak miatt se penzem szerelore mert ha megállapitja azt a hibát amit leírtál se tudok mit kezdeni velle pénz nékül..és munkába sajnos máshogy nem tudok járni..de azóta amugy változtak a dolgok..eddig ugye melleg motornál nyomta vissza a fagyálott,de most mindha elhagyta volna és már nem nyomja..eddig mig nyomta töltöttem uttána fagyállot és ugy mindig nyomta...és mivel fagyálomsincs mivel mindig potoljam igy nem töltöttem utána és minden reggel mikor kijöttem a meloból állt a viz az autó alatt (nem sók) és ezt 2napig csinálta a 2.nap reggel már kisebb volt a folt..máma este beálltam velle a parkoloba megnéztem sehol egy vizcsepp se forrás 80-90 volt a vize..es igy ilyen állapotban utaztam vele 3órán keresztül kisebb szüneteket tartva..és 80 nal nem ment feljebb a vize(füttés akkorsem volt)..igy a termosztátot 100% csereltetem..meg megnézetem a hengerfejet ahogy mondtad :) kőszönöm megin a gyors válaszodat :) további szép estét :) reggelre remélem semmenyi folt nem lessz alatta :)
2017. jan. 5. 21:03
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!