Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen tuti jó akksit vegyek,...

Milyen tuti jó akksit vegyek, ami bírja a hideget és a sok rövid utat?

Figyelt kérdés
Opel Astra 1.4 1999-es autóba lesz. Olyan akksi kéne (nem baj ha nem 20 ezer hanem 40 ezer, szóval lehet drágább), ami technológiáját tekintve kevésbé hagy cserben a minuszokban és a pár nap állásban. És/vagy rövid utak miatti "többet merül mint amennyire visszatölti a generátor" tipusú problémákat minimalizálja.

2017. jan. 2. 15:43
 1/9 anonim ***** válasza:
83%

Ez fizikailag nem lehetséges. A kevés használat miatt feltöltés problémát nem lehet akkun belül orvosolni.


Esetleg veszel bele egy nagyobb akksit, ami többet kibír, 70Ah felettit, de azt is fel kell tölteni néha.

2017. jan. 2. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
0%

Nekem egy 1

13 ezer forintos abs aksim van, napi 4 km-t megyek vele és még ma is a minusz 6 fokba 3 nap állás után elindult úgy, hogy 2 napja beindítottam fél percre ami ügye nem tesz neki jót. előtte egy electronic power volt amit 5 évig nyúztam a végén zárlatos lett, de indult, még el tudott menni az aksishoz.

2017. jan. 2. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
74%

sok rövid útra nagyobb generátor kell.

Általában minden kocsit több generátor mérettel szerelnek.

A legkisebb motoroshoz legkevesebb elektromos extrát és kis generátort raknak.

Ahol már van elektromos ülés meg 4zónás klima és állófütés, stb. oda raknak nagyobb generátort.

A kocsidhoz nézd meg mi a legnagyobb generátor ami létezik és akkor rövid utakon is tudja tölteni az aksit.

Sok rövid útra meg nem igazán az "Ah" a fontos, hanem a cellák felépítése.

Pl. varátból a silver jobb sok rövid útra, míg a black nem, de a blue elmegy...

2017. jan. 2. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Legegyszerűbb, ha a gyárinál nagyobb akkut veszel bele. De így is ajánlott néha tenni vele egy nagyobb kört.
2017. jan. 2. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

[link]


Ha csak rövideket mész, ne akarj sprórolósan vezetni, ne kapcsolj fel túl korán, felkapcsolás után se legyen a fordulatszám 2000 alatt, a töltés miatt. Városban ez azt jelenti, hogy negyediket sem nagyon fogsz kapcsolni azon a 2-3 kimométeres úton.

2017. jan. 2. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Igyekszem sportosan vezetni azzal nincs gond. Viszont ha nappal nem égetem városban a lámpát talán az segít. Nem tudom lehet-e az izzókat ledesre cserélni mint a lakásban? Meg telefont nem töltöm róla (az a GPS-em) hanem vettem tartalék akksit. 2A volt a töltő amúgy. Illetve amikor indítózom, le van tekerve a fütés/fújás, nincs felkapcsolva a lámpa illetve a rádió sincs berakva..


Csak nem értem hogy taxikban amik belülröl ugy fel vannak diszitve elektromos kütyüvel mint egy karácsonyfa és sokat is állnak közben, miert müködik.. Meg másnak látszólag nincs ilyen problémája.

2017. jan. 3. 10:58
 7/9 anonim ***** válasza:

mert a normális kocsikhoz gyárilag kérhető két aksi!

Nekem a 30éves BMWnél is rendelhető extra, sőt ha kértél állófűtést alapból adták hozzá a kibővített aksis megoldást második aksival!

2017. jan. 3. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Tegyél rá egy DLR-t, legálisat.

TOmpított 110W fogyasztása helyett fog enni 15W-t.

2017. jan. 3. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nekünk van autónk, ami most ezekben a mínuszokban jó 3 hete max 5 kilómétert ment egyhuzamban, egész nap csak itt a faluban járkálunk vele. Lámpa mindig felkapcsolva, mindent normálisan használunk. Majdnem 8 éves akku van benne, de minden reggel egyből indul. Én nem is értem, hogy miért problémáznak sokan ennyit, hogy rövid távokat megy az autó, és hogy miért kéne állandóan töltögetni az akkut.
2017. jan. 3. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!