Mennyi a fenntartása egy 4-5 éves AUDI A4-nek?
Milyen motorral és milyen előélettel?
"Pont ez az a kor, amikor már eladják a tulajok 120-150 ezernél már jöhetnek a hibák, éves szinten kb 200-500 ezer között kell költeni rá ha nincs nagy hiba
"
Azért ez elég nagy hülyeség.Ha megkapta a szükséges karbantartást,és nem rúgták le,akkor nem igazán lehet baja 150 ezer km-nél.Még a sérülékenyebb futóműalkatrészeknek se nagyon.
Az évi 500ezer meg pontosan mit takar?
Mert ha 100 ezernek vesszük a biztosítást,valamint még 50-70 ezernek az adót rá,akkor 200 ezerből még friss jogsival is kijön.
Utána ha évi egy olaj cserével számolunk akkor az olyan 15-30 ezer között van,attól függően ki csinálja.
Aztán ha netán 2-3 olajcsere ciklust megy egy évben,akkor az lehet egyből 50-60 ezer is,plusz esetleg egy fékbetét szett ami 20 ezer.
300 ezernél nem kell rá többet költeni,ha nincs baja,és ennél lehet jóval kevesebb is.
"amikor már eladják a tulajok 120-150 ezernél már jöhetnek a hibák"
Ennyinél meg bejáratós. :-)
Nagyon sok minden történik egy autóval ennyi km alatt, amiről nem tud a következő tulaj.
Max ismerőstől mernék megvenni egy ennyi km futott 4-5 milliós autót, nem kis pénz ez, vagy ha max 50 ezer km van benne, akkor még jó lehet ha nem mész vele sokat.
Nem véletlen adják el, mert a nagy javításokból, vezérlés csere, kuplung csere, klíma javítás, ezekből szeretnének kimaradni az első tulajok, plusz itt már látszik a kopás a bőrökön, bármennyire vigyáztak rá.
Inkább azt javaslom nézz max 1 éves autót max 15-20 ezer km-el, már azokat is megveszed kb 2 millióval olcsóbban mint az új ár, és még van rajta garancia.
Jók ezek a sokat futott autók de nem 4-5 millióért.
"Nem véletlen adják el,"
Az 5 éveseket azért szokták eladni, mert már kijött az új modell, és azt veszik meg. Nem azért, mert az Audi 5 évesen már sz*r lenne.
Ez igaz, de ha a hosszú távú költségeket nézzük, egy 4-5 éves autó már lutri közép távon, ha az értékvesztést is bele vesszük.
Ha vesz 7m-ért egy szinte újat, használja 4-5 évig költségben nagyjából ott lesz, mintha egy 4-5 évest használna 4 évig, de kevesebb a kockázat, ezekkel is érdemes számolni.
Meg az se elhanyagolható mennyit fog menni vele.
De ez csak az én véleményem, lehet találni jó autókat is ennyi km-el, de neki kell tudni mennyi időre tervez vele, és hogyan használja.
Pl. ezen látható 190 ezer km-nél miket kellett cserélni, és ha megnézed a váltót, meg a kormányt, már eléggé csúnya.
Minden autónál az előélet számít,főleg egy nagy értékű fiatal autónál.
20-30 ezer alatt is le lehet lakni egy autót,miközben a tulaj azt hiszi magáról hogy gondos gazda,és ugyanúgy lehet egy 200 ezret futott autó is majdnem szalonállapot.
Ha ilyen autót szeretnék,akkor olyat keresnék,amibe elég sok a kilométer,mert akkor már feltételezem hogy hosszabb utakra használták,és nem tekergettek.Ha kevés van benne,akkor vagy ritkán jártak vele,vagy főképp csak városban,vagy tekergették.
5 éves,alig használt,nagyon kevés kilométeres (amit 100 féle képpen így meg úgy igazolni tud) A4-t kerülnék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!