Létezik olyan tömeggyártású autó ami Forgódugattyús (Rotary Engine) motorral jött ki a gyárból?
Én sajnos, tudom a választ a kérdésre!!! Wankel nem volt hülye, egy tűzoltó szivattyúba tett gyertyát, majd valaki alakított rajta, és jobb volt meggyőzni sok embert, (Hitlert is) mint a frontra menni!!!!
A motornak van egy forgórésze, ami beszívja az anyagot, majd körbe viszi, ahol a tereket érinti, de az energiát ugyanúgy hasznosítja EXCENTRIKUS FŐTENGELYEN, csak KIS csapkiállással, így fordulatszám van, ERŐ nincs!!!
Több motor van, a kisgömböc, kétfelé nyomja a forgórészt és golyósoron előre hajt, az X-mini, csillagmotor, a hibája ugyanaz, 9000 fordulat
minimmum, ezen a fordulaton saját magát bírja forgásban tarani!!!!
Magyar találmány is van, gömbmotor, lényegében kardánkereszt elvén működne, aztán van egy forgódugattyús motor, elipszis-hez hasonlító forgó része, centrikus főtengellyel minden vezérlést elvégez az anyagot nem viszi körbe, egy főtengely fordulatra öt ütemet hoz létre, ami nem értett meg senki, mert négyütemű,két fordulatra 10 ütem jut, a nyomás nem tengely irányú!!! (ha valaki a csatárt nem éri útól, elég ha hátulról picit meglöki!!!! Néha a bíró sem veszi észre!!!!) AZ egy irányba ható erők összeadódnak!!!!!
Még egy apróság: ha valahol lát ilyen motort, (kiállításokon szokott lenni!)
csak annyit mondjon had forgassam meg, a dugattyúval a főtengelyt nem bírja megforgatni, de a kiállító a részletektől elzárkózik, ez szabadalmi titok!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!