Skoda lehetetlen inditása?
Figyelt kérdés
Na már megint rosszalkodik ez a kis rosszaság az a bajom hogy ahogy be jött ez a hideg idö le megyek a fagyba már kedvem sincs de azért muszáj és próbálnám be inditani a skodát lehetetlen egyszerüen csak recseg az egész rajtam röhög az egész lakótelep de mit csináljak valahogy menni kell. Arra gondoltam hogy nincs ilyen kurbli vagy valami amivel meg lehet kicsit röttyinteni hátha csoda történik? Egyébkén ha nagy nehezen be röffen meg pukkan akkor hihetetlenül be pörög a motor attol félek felrobban olyankor szinte gáz se kell és már megy is de általában csö gázt nyomok mert ha egyszer leáll akkor vége. Nem részletezem milyen érzés piros lámpánál ha fingadozik a tragacs... szóval csőgáz. Néha durrano hangokat is ad meg ilyen kecske módjára megy... Bocsi a helyesirásért felvidékröl irok. Gondoltam le cserélni valami modernebbre de nincs rá még guba de egyelőre ez is jó lenne ( ha menne) hogy kell inditani miért nem megy? üdv2016. dec. 31. 13:01
1/3 anonim válasza:
Gondolom kamukérdés, de azért válaszolok :)
Van egy olyan szakterület, amit úgy hívnak, hogy autószerelő. Oda kéne elvinni ezt a gépjárművet, hátha tudna csinálni vele valamit. Nem jó, ha egy hibát túl sokáig húzol - még csak további problémákat idéz elő egyetlen hiba.
2/3 anonim válasza:
"Gondolom kamukérdés, de azért válaszolok :)" nem az nekem is ilyen kis rosszaság ótóm vót
"Van egy olyan szakterület, amit úgy hívnak, hogy autószerelő."azok nem érnek semmit én több helyen is voltam és csodálkoztak hogy nincs benne motor és amikor mondtam nekik hogy ebbee hátúl van akkor elhajtottak mivel ilyen nincs és hülyét akarok belőlük csinálni meg hogy ez kandi kamera
3/3 anonim válasza:
Ez valami régi farmotoros Skoda? Gyanítom igen, mert azok még karburátorosak és kézi szívatósak voltak. Nos, azokat is be lehet indítani ha minden dolog rendben van a motor körül. Én a gyújtást ráznám gatyába első körben, mert az (is) sarkalatos dolog egy benzinmotor működésében. Kezdd azzal hogy lecseréled az elosztót, a rotort, a gyújtókábeleket gyertyapipástól és a gyertyákat is újakra cseréled. Aztán azt kell tudni a Skoda karburátorokról hogy reteszes hidegindító berendezéssel látták el. Tehát nem a légtorok fojtásával dúsítja a keveréket, hanem egy plusz benzinjáratot nyit meg az un. retesz. Ez meg akkor hatékony csak ha nem nyomod a gázt. Régen kemény hidegben úgy indítottuk a Skodát (S100) hogy tökig felhúztuk a szívató karját (annak ugye a két első ülés között van) és 3-4-et pumpáltunk a gázpedálon (ekkor a gyorsítószivattyú benzint fecskendez a porlasztó torkába) és GÁZ NÉLKÜL indítottunk. Így, ha minden jó, akkor könnyen beindul a motor. Ezután nem szabad (nem is lehet) azonnal elindulni az autóval, a gyári könyve 1 perc melegítést ír elő, de a gyakorlatban lehet az 5-6 perc is. Ha nem várjuk ki a megfelelő időt a melegítéssel, akkor csak rángatás, köhögés az amit produkál az autó. Szóval majdhogynem csak akkor lehet elindulni öreg Skodával ha a szívató már majdnem teljesen vissza van nyomva. Ez ilyen. Még az "újabb" 105, 120 (130)-asok is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!